• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Tre vegger er ferdig malt rosa
Den siste skal få to strøk lilla
I dag om jeg rekker begge. Spørs hvor tidkrevende den er. Det er en form for panel på den, så ikke helt likt de andre (som har miljøstrie, sånn tapet ment for å male/

Mamma maler vinduet, et strøk i går og et i dag (8timer før den er overmalingsklar, bare to på den jeg bruker)
Det kommer seg til
Gleder meg
Blir sikkert kjempe fint :D håper du kommer i mål :)

Ååååh nooo!!! Klarte å farge den ene taekwondo drakten til gubben ROSA!!!! :o hva gjør jeg hva gjør jeg??? Kan man få den hvit igjen?? Si at det går ann??

Ååååh nooo!!! Klarte å farge den ene taekwondo drakten til gubben ROSA!!!! :o hva gjør jeg hva gjør jeg??? Kan man få den hvit igjen?? Si at det går ann??
Ohh....

Skal den være helt hvit? Klor?

Eller skal den ha noe farge? Prøv vanish White eller sånn.. Men det er vel ikke første gang et plagg har tapt av den grunn...

Ohh....

Skal den være helt hvit? Klor?

Eller skal den ha noe farge? Prøv vanish White eller sånn.. Men det er vel ikke første gang et plagg har tapt av den grunn...
Den skal være hvit! Helst blenda hvit :p
Aah klor var ikke dumt :D har det og vanish.
Heldigvis er det en gammel drakt. Pluss at den egentlig er litt for liten :p

Hoff... Har aldri vært med om lignende, men vi er i en veldig liten bhg med bare 10 plasser og barn i aldrene 1-5, så det er nok litt "roligere" der.
Håper det går bra med henne ellers da, at det ikke blir infeksjon eller så. Men det kanskje ikke var så dype merker?
Ikke sant. Her er det 3 baser med ii barn i alderen 0-5.

Det var dype. Mer enn bare rasp og småklor. Men vi renser og de er begynt å gro :)

Kl 5 :o
Hun var oppe før mannen jo :o hørte han si "lille panda må sove" nei nei nei nei ler hun.
Her var det en runde fra 04 til 05. Gubben stod bare opp. Så gikk jeg henne til å sove til 06.40 ny rekord nesten :p

Hun hosta så fælt. Derfor ble det en time våken. Endelig begynner slimet å komme opp iallefall

Påtide med bhg på snuppa. Senvakt idag,men må jobbe litt på formiddagen og. Bestillinger skal inn på jobben før 11.

God morgen :) her skal jeg bare løpe innom badet før jeg leverer en trøtt tass i barnehagen. Og så skal jeg nyte noen timer alene :D

Håper du får en kort dag på fredag da, liten gulerot å ha imorgen
Det er egentlig ikke noe problem.
Disse dagene er også ganske hektiske og intense slik at de bare flyr av gårde og gå ganske fort

Ouch det er ikke helt optimalt nei.
Greit det ikke er sommerferie nå ;)

Håper lillebror kommer nå så kan snuppa være litt hjemme så få noen dagers ferie i Norge når min søster har høstferie. Men i dette tempoet er jeg vel fortsatt gravid da :p
hehe typisk det vettu :P
Her hadde svigers booket billetter til Norge 2 uker etter termin. Så de kom uka etter han ble født. det var ganske deilig :)
Da ble det litt lettere når de var her i hvertfall

Her var det en runde fra 04 til 05. Gubben stod bare opp. Så gikk jeg henne til å sove til 06.40 ny rekord nesten :p

Hun hosta så fælt. Derfor ble det en time våken. Endelig begynner slimet å komme opp iallefall
Hvordan fikk du henne til å sovne igjen? Her er hun heeelt turbo :p hopper rundt å roper, helt duracell kanin :p

Yey så bra at slimet begynner å komme opp. Da blir hu frisk snart :)

Back
Topp