Tydeligvis er barn forskjellig fra verdensdel jaVet ikke hvordan fet er i usa jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydeligvis er barn forskjellig fra verdensdel jaVet ikke hvordan fet er i usa jeg
I 3 dagerdet er ikke noe greit...
hvor lenge skal du ha de greie i øra?
Bare fordi det er dehehe
ja du sier noe![]()
har du de på begge sider?I 3 dagerhåper det gjør mindre vondt i morra. Trodde ikke det var vondt men kan så vidt komme borti. Og det gjør vondt hele tia, glemmer det liksom ikke hvis du skjønner
i knowBare fordi det er de![]()
Ja, men venstre side er værsthar du de på begge sider?
Men Miley fikk dai know![]()
skjønner..Ja, men venstre side er værst
jepp høres ut som degMen Miley fikk dasamlinga er snart komplett ugler, Marius og minions.
hehehe nesting på sitt besteJaja, delvis redebygging på gang, tatt og ryddet samt vasket div greier overalt utenom soverommene! Mangler gulv og støvsuge sofaen, men det får jeg ikke gjort nå uansett.
Slang meg nettopp i sofaen men burde tatt soverommet også.
Vil egentlig putte stellebordet fra soverommet til badet men lite plass på badet så får vente fortsatt litt til![]()
Nei jeg hater å sove på ryggen, går greit hvis jeg bruker lang tid å legger meg ned på øretskjønner..
Å ryggen er vel ikke god å ligge på.
jepp høres ut som deg
begynne på nytt?Nei jeg hater å sove på ryggen, går greit hvis jeg bruker lang tid å legger meg ned på ørethaha
Bare synd jeg må begynne på nytt :/
Må samle til flerbegynne på nytt?
sånn sett jaMå samle til fler![]()
Eller deler de dyne i starten kanskje ?sånn sett ja![]()
kommer vel litt an på tenker jegEller deler de dyne i starten kanskje ?
Ja, men greit å plutselig få energiboost for å få ordnet det for det trengtes ogsåhehehe nesting på sitt beste![]()
kjenner til det..Ja, men greit å plutselig få energiboost for å få ordnet det for det trengtes også![]()
Det har jeg ikke gjort da for mangler ofte energikjenner til det..
de siste ukene før fødsel føk jeg rundt som en gal her hjemme å drev med redebygging.
Når jeg gikk gravid med Vesla var jeg helt kaputt..Det har jeg ikke gjort da for mangler ofte energi![]()