NettoppJa jeg også
Hva gjør du der inne liksom om du ikke liker sånne tråder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NettoppJa jeg også
Hva gjør du der inne liksom om du ikke liker sånne tråder
Nettopp, føler jeg har god unnskyldning til å ville at folk gjør ting for meghøygravid er tingen
det hadde gått veldig bra
Han tror kanskje han fikk svar allerede i morgen.
Hva ble det?bahh....
aner ikke hvajeg skal lage til middag i dag![]()
Lang listeVar på bohus
På biltema
Innom apoteket
Butikken
Fylte diesel
Hentet pakkr
ja veldig spennendeNettopp, føler jeg har god unnskyldning til å ville at folk gjør ting for meg
Så spennende da![]()
fiskepinner, spagetti og grønnsakerHva ble det?![]()
Får ikke noen til å gjøre noe jeg heller, men jeg prøver daja veldig spennende
jeg fikk ikke folk til å gjøre noe for meg når jeg var høygravid![]()
Fytti, så irriterende!!I går så stod de i veien med den dumme gravemaskinen da jeg kom tilbake fra trilletur, så hadde de kaffepause i tillegg. Så sier jeg i en litt sarkastisk tone "kanskje man skulle få kommet inn i sitt eget hjem" null respons, den kaffepausen er dyrebar vettu. Så jeg måtte ta lille ut av vogna å løfte den inn på plassen.
hahahaha bare å fortsetteFår ikke noen til å gjøre noe jeg heller, men jeg prøver da![]()

Finne på noe da?Litt rastløs kjenner jeg
Skjønner detDe er brukt opp, og når nye ikke kommer inn blir det fryktelig kjipt. Trenger utdannelse og jobb asap.
Vi får krysse fingre for at du ikke mister kontrollen totaltHaha det er virkelig ikke nødvendig![]()
Fant alltid nøkler og mobil igjen sist så går sikkert bra nå også![]()
Kanskje like greit sånn som de holder påJa, de ser etter leilighet et annet sted for de bestemte seg før de flyttet at de ikke likte Arvika! Så håper de bare stikker!
He he jeg så detNettoppjeg måtte kommentere...
Ja ikke sant velLang liste![]()
Kunne ikke det daFinne på noe da?![]()
Det er etter sånne opplevelder manninnser hvor viktige de er
Så snill hun er
Godt å ikke ta alt selv![]()
Ja ikke santJa, det er det.
Da det var over det kritiske, men fortsatt ikke bra innså jeg hvor mye jeg savnet å bare kunne be henne om et enkelt råd. Og jeg visste jo at det var for en stund. Tanken på at det kunne vært for alltid....
Kan jo ikke det daVi får krysse fingre for at du ikke mister kontrollen totalt![]()