Hvor lenge må du gå med de da?De stimulerer et eller annethan fant utslag på livmor i ørene så er vel noe der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge må du gå med de da?De stimulerer et eller annethan fant utslag på livmor i ørene så er vel noe der
Haha, ikke vanligvisHa ha beuker øang tid i dusjem du?
Hva har skjedd nå???Hva er greia med enkelte brukere her inne å måten de svarer på..
Haha, mine har vært 3.6 og 3.7Ja, hun følger kurven sin da.
Men tynn og aktiv.
Men kan ikke se for meg å føde en som er over en kg mer for eksempel![]()
Syns 2,5 kg var nok å presse ut daHe he går sikkert fint det også
Kb var 13 kg da han var nesten 5. Aktiv han også
Kos deg med venninneDuppa av jegburde egentlig få rævva i gir. Skal møte en venninne om 30 Min
Haha han som syns jeg er ille nå, kommer bare til å irritere seg når den slår innBra mannen kan passe på![]()
Er det noe liv der?Nei må innom juleforumet også
Straks tilbake
Lykke til idagVenter på å reise til sykehuset for time der idag, merker jeg gruer meg![]()
Lykke tilNei, da får jeg krabbe inn i dusjen og gjøre meg klar for time hos osteopat om 2 timer. Greit å være tidig ute![]()
Hva/hvor tenker du på?Hva er greia med enkelte brukere her inne å måten de svarer på..
Eh ja, vil ikke oppleve det!Haha, mine har vært 3.6 og 3.7![]()
Og jeg er mye mindre enn deg![]()
Men så vet du jo hvordan det gikk da![]()
Det er jo typiskHo sov ikke så lenge som jeg håpajaja, så får man gjort andre ting.
Haha, ja barna kommer til å kose segSå gøy da, blir nok artig for barna selv om mor må fly i alle retninger Haha![]()
Haha, han blir nok lettere oppgittHaha han som syns jeg er ille nå, kommer bare til å irritere seg når den slår inn![]()
Nope ikke sånneSå dumtingen du kjenner med samme type sko?
Klar til å dra nå da?Haha, ikke vanligvis
Ferdig nå, fikk ikke gått inn i dusjen før ca 11![]()
Se på høytiderHva har skjedd nå???
Nei han var liten i lang tidSyns 2,5 kg var nok å presse ut da
Det var ikke mye han veide da
Snuppa her må bli litt over 15 iløpet av 9 mnd ca, for vil ikke ha to store bakovervendte seter når hun er 5 år![]()
Ja nå var det hvertfall detEr det noe liv der?![]()