Men jeg må jo skravleja
hvis du setter den på flymodus bruker ikke telefonen strøm på apper, eller dekningssøk.
Da lader den også fortere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg må jo skravleja
hvis du setter den på flymodus bruker ikke telefonen strøm på apper, eller dekningssøk.
Da lader den også fortere.
Ho sov ikke så lenge som jeg håpaHehe, det hadde jo vært kjekt![]()
De selger alt mulig på skolenting barna har laget, fotografier av barna, popcorn, kaker, høstsuppe, bøker, grønnsaker osv
Også selger de lodd med flotte premier. Alle pengene går til et barnehjem i Peru![]()
Hehe ja du får bruke god tidNei, da får jeg krabbe inn i dusjen og gjøre meg klar for time hos osteopat om 2 timer. Greit å være tidig ute![]()
Snuppa var 2570 når hun kom, de har vekstestimering pga mulig stor guttHvorfor gruer du deg?
Hva tenker du på nå?Hva er greia med enkelte brukere her inne å måten de svarer på..
En tråd på høytider ..Hva tenker du på nå?
Aha da skjønner jegSnuppa var 2570 når hun kom, de har vekstestimering pga mulig stor gutt
Vet godt hvor han skal ut så han kan virkelig ikke være stor!
Samt vil jeg at de sjekker navlestrengen siden den sist var rundt halsen og det vil jeg ikke oppleve igjen!
Også får jeg vite om de vil sette meg igang eller hva de tenker skal skje.
Antar jeg så det!En tråd på høytider ..
Jeg startet den
De er redd for det pga svangerskapsdiabetes så håper bare på at han ikke har noen tegn til det og er liten som er vanlig i min familie!Aha da skjønner jeg
Snuppa di rr sånn som kb var daDe er redd for det pga svangerskapsdiabetes så håper bare på at han ikke har noen tegn til det og er liten som er vanlig i min familie!
Snuppa er jo ikke 15 kg enda heller, og de fleste på min mors familie er små
Ja skjønner ikke hva de får ut av å svare på den måten der jeg daAntar jeg så det!
Helt utrolig hva enkelte får seg til å gjøre/si
Ja, hun følger kurven sin da.Snuppa di rr sånn som kb var da
Bare være ekle!Ja skjønner ikke hva de får ut av å svare på den måten der jeg da
He he går sikkert fint det ogsåJa, hun følger kurven sin da.
Men tynn og aktiv.
Men kan ikke se for meg å føde en som er over en kg mer for eksempel![]()
Ja synes detBare være ekle!
Men nettvett er greit!
Det er ikke godt å si.Hva er greia med enkelte brukere her inne å måten de svarer på..
Bra mannen kan passe påHuff tørr ikke tenke på det engang![]()
Så dumtHar gjort det uten å finne
Er det så ille hos deg?blir litt sånn halv deppa av dette været.
![]()