God ettermiddagGod morgenSmåen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe
![]()
Fikk du gjort det du skulle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgenSmåen er levert i barnehagen, jeg skal ha meg 5 minutter før jeg går løs på hagen. Og så tar leiligheten etterpå, men kjenner at motivasjonen mangler litt i dag gitt Hehe
![]()
Mye du skulle gjort da?Nei på tide å komme seg ut på dagens ærend
Kb er hos kompis
Men du ser faktisk pigg ut!Jaja ikke verst å gå en tur på jobben og få beskjed om at man ser pigg ut, mens jeg føler meg svett og fæl![]()
Dårlig form?God morgen fra senga ! Her blir jeg i dag![]()
Så søt du er, tror vi heller sier at det er Snapchat filter som gjør at det ser sånn utMen du ser faktisk pigg ut!
Du stråler![]()
HalloHei alle sammenhjemme fra besøk i bhg med minsten, og klar for å skravle litt
hatt en fin dag så langt?
Huff daSer virkelig ut som ungen har gått helt bananas på henne![]()
![]()
Hva skjer?Gaaaah den skolen til kb altså
Forskjellsbehandling er jeg så uyrolig i mot...
Håper dere får en fin ettermiddagKommet hjem fra barseltreff, si hei til gubben før han stikker på jobb om en liten time og jeg og lillebror henter storebror![]()
Ut å sw på møblerHva skal du i dag da?
Mhm egentligMye du skulle gjort da?
Stakkars lille <3 fikk helt sjokk da du sendte meg bildene i går. Mannen også, "vært i slossskamp jo"Ser virkelig ut som ungen har gått helt bananas på henne![]()
![]()
Så lei bareHva skjer?![]()
Jaja du får ta noe imorgen istedenforMhm egentlig
Får nok tatt det meste i dag når jeg bare kommer meg ut..Jaja du får ta noe imorgen istedenfor![]()
Kanskje ikke den kommentaren man vil ha når man skal ut døra og har ordna segSkikkelig hyggelig kommentar fra mannen.
Du ser helt ferdig ut
Jada nå følte jrg for å dra noe sted
Hvordan føler du deg da?Skikkelig hyggelig kommentar fra mannen.
Du ser helt ferdig ut
Jada nå følte jrg for å dra noe sted