Takk, snart i målLykke til med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, snart i målLykke til med det
He he kjipt
Mannen var med det, men hadde vært greit å dratt alene egentlig. Makan til furten fyrGod kveld
Greit å ta handel alene![]()
Har du ikke standard takhøyde eller er skapet for stort?Ja det er snakk om 1 cm....
Det er snadderTomatsuppe med samme tilbehør![]()
Da er det igrunn ganske kjipt!Her har de ikke fått ipad, men vi får titt og stadig hjem nye Internett adresser til siden som de bør bruke. Eller som nå ennå en ny side hvor de MÅ bruke for å gjøre leksene sine... Ja hadde det fungert som det skal, hadde det nok hvert supert, men når det ikke gjør det er det ikke supert![]()
Hehe, sluttresultatet blir nok braDen er en slags blå-grønn-turkis-aktig og passer semi-greit med den irrgrønne kontrastveggen som skal bli lilla....
Regnet med detTakk, snart i mål![]()
Helt greitDet er snadder![]()
Har en forbsnna bjelke midt i stua å den ødeleggerHar du ikke standard takhøyde eller er skapet for stort?![]()
Det burde de gjortJa syntes liksom læreren kunne delt ut noe innloggings informasjon for jeg har ikke den![]()
Da er det best å ta det med roLitt sliten i bekkenet
Hjelper ikke akkurat på neiBlir ikke bedre av at jeg er sliten, og mannen borte
Hvorfor det?Tror jeg skal streike med husarbeidet
Da er det igrunn ganske kjipt!![]()
Min medfølelse og sympati har duTakk for din medfølelse
Se på jyskHar en forbsnna bjelke midt i stua å den ødelegger
På resten av stua hadde det gått
Det burde de gjort
Fordi jeg er så lei av å kjefte å krangle og diskutere for å få mannen til å gjøre noeHvorfor det?![]()
Gjorde det ogsåDa er det best å ta det med ro![]()