Husk at man i praksis kan be om rabatt på alt mulig, men når man faktisk kjøper flere møbler på samme sted som ikke er ikea, jysk osv er det greit å ihvertfall prøveFår høre hvq de sier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at man i praksis kan be om rabatt på alt mulig, men når man faktisk kjøper flere møbler på samme sted som ikke er ikea, jysk osv er det greit å ihvertfall prøveFår høre hvq de sier
Kan nok ta litt lenger tidHun har vært litt over en måned i bhg nå. Får se hvor lang tid det tar
He he kb igsåSpiser lett en hel alene![]()
Jeg syr babynest ikveldHva er det du syr da?
Huff, du fortjener å bare slappe av idag ja!Opp kl 05:30
Kle på seg, sminke.
Legge matbokser i sekkene.
Lage frokost til alle
Vekke ungene og hjelpe dem med å få på klærne
Spise
Dra, stå og trippe foran barnehagen når den åpner.
Møter hele dagen, halvparten på engelsk
Hente like før barnehagen stenger kl 16:30
Står og lager middag i jobb skjorten
Sliten nå
Lettere å prute på annet enn bohus og skeidarHusk at man i praksis kan be om rabatt på alt mulig, men når man faktisk kjøper flere møbler på samme sted som ikke er ikea, jysk osv er det greit å ihvertfall prøve![]()
Grå stjerner og hvitt.Hvilken farge?
Det gjør nok desverre detKan nok ta litt lenger tid
Godt å få gjort noe med alt som skjer nå ❤Ikveld blir det nok sying. Har ei bestilling jeg må få avgårde
Jeg og fårsåvidtHe he kb igså
Kvaliteten blir ofte også mye bedre da.Mhm dessverre i grunn
Ja. Skulle egentlig sy lørdag som var. Men søstera mi ville jeg skulle komme til sykehuset så da slapp jeg alt og droGodt å få gjort noe med alt som skjer nå ❤
Men kan jo ta noen turer opp på loftet her, late som om meg tar ting opp og nedHe he ser den
Tja usikker, man vet at de ofte har de del å gå påLettere å prute på annet enn bohus og skeidar
Åååå så fintGrå stjerner og hvitt.![]()
Jeg synes hvertfall det er lettereTja usikker, man vet at de ofte har de del å gå på
Lur ideMen kan jo ta noen turer opp på loftet her, late som om meg tar ting opp og ned![]()
Du trenger litt brusPlutselig hekta på cola zero. Jeg som ikke liker brus engang
Det er jo veldig godtJeg og fårsåvidt![]()