Klarte å skyve den så den ikke sperra senga i hvert fall. Så får jeg høre med ham når han kommer hjem hvor vi skal sette grillen på mer permanent basis.Du får flytte den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte å skyve den så den ikke sperra senga i hvert fall. Så får jeg høre med ham når han kommer hjem hvor vi skal sette grillen på mer permanent basis.Du får flytte den
Absolutt.Yey godt å være i gang
Det er lurtKlarte å skyve den så den ikke sperra senga i hvert fall. Så får jeg høre med ham når han kommer hjem hvor vi skal sette grillen på mer permanent basis.
Ikke sant. Noen ganger er det virkelig for det beste.Ja det er fælt men noen ganger er det faktisk det beste.
Det var sånn for fetteren min , hadde han overlevd måtte han ligget lenket til en seng fra han var 10 år og resten av livet.
Noen ganger er det bare grwit de slipper
Blir spennende å se resultatetAbsolutt.
Satser egentlig på å få tatt siste veggen et strøk i kveld, men vi får se. Ellers fortsetter jeg i morgen.
Onsdag henter jeg mamma som skal hjelpe meg litt med vinduet som trenger et strøk hvitt (må altså kjøpe hvit maling, og rett pensel tipper jeg. Så mamma blir med på det, hun har malt mange vinduer. Jeg har aldri malt før)
Lærer underveis, og fargen blir bra tror jeg, spent på den lilla.
Skal bli ferdig denne uken i alle fall.
Yes er nok det i noen tilfellrrIkke sant. Noen ganger er det virkelig for det beste.
Ja. Desverre det. Men ser virkelig fælt utUff da men sånn som skjer
Håper det går greit
Må jo prøve så godt som mulig daFlink du er til å bli ferdig i tide![]()
Det vil jeg troJa. Desverre det. Men ser virkelig fælt ut![]()
Vi har nesten alt nytt men gikk på pris denne gangen, neste gang blir det verre seg jeg for meg.He he ja vi sleit dr også
Seng skal vi også ha ny og varmepumpr
Hun så litt mutt ut når de kom til butikken etter bhg. Veldig rolig idag merker jeg. Vil bare sitte i fangetDet vil jeg tro
Håper hun ukke ble skremt
Ja, noen gode tips til å lokke han ut?Nå er du klar til føding
Er første gangen vi ikke går på prisVi har nesten alt nytt men gikk på pris denne gangen, neste gang blir det verre seg jeg for meg.
Stakkars lilleHun så litt mutt ut når de kom til butikken etter bhg. Veldig rolig idag merker jeg. Vil bare sitte i fanget
Mamma kom. Så hun fikk favoritten sin. Grilla kylling og chipsHva er det til middag i dag?
Løp trapperJa, noen gode tips til å lokke han ut?
Burde jo være god og moden siden slimproppen går så fort den er dannet![]()
Godt det daMamma kom. Så hun fikk favoritten sin. Grilla kylling og chips
Hvor mye er jeg usikker på, men hadde ihvertfall prøvd å få en rabatt, spesielt i butikker hvor ting gjerne koster litt merDere som gar kjøpt mye møbler i en og samme butikk
Forventer dere rabatter? Evt hvor mye?
JaStakkars lille