Skravletråd September

Innom fra sofa.

Ble en kort dag på jobb for meg. Men sånn blir det vel når man er kløne og tråkker over lørdag kveld :p

En tur innom legen også, før jeg dro hjem.

Men jobb på småbarnsavdeling og en vrikket ankel og krykker er ingen god kombinasjon :p

Så da får jeg heller ta det med ro så det blir fortere bra.
God bedring til foten

Blir ikke noe dans imorgen på snuppa pga sykdom fikk jeg mld om, så 36+2 idag og selvom lillebror ville hvert litt prematur om han kom nå føler jeg at det sikkert hadde hatt greit :p ikke mange dager det er snakk om
Hvordan går det ? Hadde ikke du noe rier ?

Jeg aner ikke :p

Men vi prøver å få han til å ta svømmekurs. Han liker seg godt i vann, og lærte nesten å svømme i sommer. Der er han iallfall ikke redd.

Men så vil han gjerne gjøre noe med andre fra klassen... Men de spiller jo fotball :p

En driver med tae kwon do, men det vil han ikke fordi det er å slå (synes han det ser ut som selv om jeg sier det ikke er det), en driver med friidrett/allidrett, så får sjekke ut det kansje. Men han er så klønete til å løpe feks at jeg er redd det vil bli en nedtur...

Men men. Noe synes vi han bør holde på med..

Svømming er jo også viktig, så jeg håper han velger det
Svømming er bra ja
Hva med speider?

To små tannebisser der ja! :D Er hun litt blidere nå når de har kommet frem?
Ja, det har hun, forsovet. Men nå er hun blitt skikkelig tett og forkjølet stakars :-P Men hun var faktisk mer uttenfor da tennene kom frem. Nå bare sover hun.Så var godt for oss alle når de kom seg gjennom tannkjøttet :-)

Back
Topp