God turBytur på meg nå
Skravles senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turBytur på meg nå
Skravles senere
Kos deg på byturBytur på meg nå
Skravles senere
Ja var portrett her å, men det var så fintÅ så bra!
Jeg likte ikke bhg bilde her![]()
Mener bhg skal vise aktive lekende barn, som et stillbilde.
Her var det portrett så den ene gangen hun har hvert i bhg når fotograf var der kjøpte vi ikke bilde!
Huff, ferdig med sykdom for denne gangen eller? Greit å få vasket ut bakteriene da![]()
Er det fare for hjernerystelse? Snakket du med legevakta?Så ikke bra ut da
Oh da va dere kjappe!Absolutt ikke
Forsov meg, bråvåknet kl 0815, skolen begynner kl 09 og to barn lå pent i sengene sine og sov!
Stress, stress, men vi rakk det![]()
Åh sånt er så artigFikk barnehage bilde i dag. De ble så fine. Jeg Smelter![]()
De sa at hu skreik så fælt og ville bare sitte på fanget. Hadde ikke feber, men snørra en del. De skulle prøve å legge hu igjenTypisk![]()
Hva var det nå?
VeldigÅh sånt er så artig![]()
HahaJa selvsagtsmå englebarn som gjorde nøyaktig som de fikk beskjed om
![]()
To små tannebisser der ja!Hvordan har helgen vært, jenter? Jeg fikk endelig knipset et bilde av riskorna til lillemor:
Å ja! Får håpe at den lille ikke blir forstyrret av han senereTomannsbolig. Flytta hit i sommer
Hadde jeg visst på forhånd at han var av den spille-musikk-høyt-og-ikke-bry-seg-om-naboene-typen, og at det var så dårlig isolert mellom oss, så tror jeg nok vi hadde funnet noe annet![]()
Er hun syk?Nok en tlf fra Bhg :/
Vet ikkeEr hun syk?![]()
Har hun vært forkjølt? Ellers høres det jo ut som at det er noe på gangDe sa at hu skreik så fælt og ville bare sitte på fanget. Hadde ikke feber, men snørra en del. De skulle prøve å legge hu igjen
Håper det ikke er noe!De sa at hu skreik så fælt og ville bare sitte på fanget. Hadde ikke feber, men snørra en del. De skulle prøve å legge hu igjen
Må jo gjøresFlinke Kengu![]()