Skravletråd September

Hvordan har helgen vært, jenter? Jeg fikk endelig knipset et bilde av riskorna til lillemor:

Vedlegg

• 1474282291132.jpg
    1474282291132.jpg
    52,3 KB · Visninger: 9
Innom fra sofa.

Ble en kort dag på jobb for meg. Men sånn blir det vel når man er kløne og tråkker over lørdag kveld :-P

En tur innom legen også, før jeg dro hjem.

Men jobb på småbarnsavdeling og en vrikket ankel og krykker er ingen god kombinasjon :-P

Så da får jeg heller ta det med ro så det blir fortere bra.
Fornuftig å ta det med ro:)
Vi vil alle ha en Klatremus som virker igjen! God bedring:)

Vårt soverom, ja :)
Skal lydisolere taket og veggen inn mot naboen, skulle trod det ikke var annet enn papp mellom oss.. Og han er veldig glad i å spille høøøøøy musikk til langt utpå natta :shifty:
Åh, hvordan bor dere? Leilighet? Tomannsbolig? Rekkehus?
Fryktelig irriterende å høre naboen så godt! :(

Åh, hvordan bor dere? Leilighet? Tomannsbolig? Rekkehus?
Fryktelig irriterende å høre naboen så godt! :(
Tomannsbolig. Flytta hit i sommer :p
Hadde jeg visst på forhånd at han var av den spille-musikk-høyt-og-ikke-bry-seg-om-naboene-typen, og at det var så dårlig isolert mellom oss, så tror jeg nok vi hadde funnet noe annet :)

Hva liker han da?
Jeg aner ikke :-P

Men vi prøver å få han til å ta svømmekurs. Han liker seg godt i vann, og lærte nesten å svømme i sommer. Der er han iallfall ikke redd.

Men så vil han gjerne gjøre noe med andre fra klassen... Men de spiller jo fotball :-P

En driver med tae kwon do, men det vil han ikke fordi det er å slå (synes han det ser ut som selv om jeg sier det ikke er det), en driver med friidrett/allidrett, så får sjekke ut det kansje. Men han er så klønete til å løpe feks at jeg er redd det vil bli en nedtur...

Men men. Noe synes vi han bør holde på med..

Svømming er jo også viktig, så jeg håper han velger det

Back
Topp