Blir nok braEr ikke mye krydder i den, en haug med hvitløk, men det er det i maten vi skal spise idag også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok braEr ikke mye krydder i den, en haug med hvitløk, men det er det i maten vi skal spise idag også![]()
Det er kjedeligSå flink du erher skal jeg bruke helga på å betale regninger!
![]()
Det er detKoselig å planlegge fødebagen![]()
Synes egentlig det jeg ogsåDa burde naboen betale syns jeggodt dere har hjelp å få da
![]()
Hehe, jodaMye jobb ja.
Men greit at naboen slipper å høre andre sovromslyder og![]()
![]()
Haha ser det for megJa selvsagtsmå englebarn som gjorde nøyaktig som de fikk beskjed om
![]()
Hehe, blir litt annerledes når man har et barn hjemmeSå deilighar fri hver dag jeg, men føles ikke sånn når jeg er alene med frøkna
![]()
Får lage mat med masse hvitløk idagBlir nok braKunne trengt hvitløk selv, få løsna litt i nesa.
Nydelige riskorn ❤Hvordan har helgen vært, jenter? Jeg fikk endelig knipset et bilde av riskorna til lillemor:
Fornuftig å ta det med roInnom fra sofa.
Ble en kort dag på jobb for meg. Men sånn blir det vel når man er kløne og tråkker over lørdag kveld![]()
En tur innom legen også, før jeg dro hjem.
Men jobb på småbarnsavdeling og en vrikket ankel og krykker er ingen god kombinasjon![]()
Så da får jeg heller ta det med ro så det blir fortere bra.
Helt grei helg herHvordan har helgen vært, jenter? Jeg fikk endelig knipset et bilde av riskorna til lillemor:
Helt klartDet er det
Blir litt mer virkelig at det begynner å nærme seg da![]()
Må få gjort litt i dagGod start på uka![]()
Hva liker han da?Her er det fotball om sommeren og hockey om vinteren
Men eldste er ikke med på hockey da. Han er for pysete, og sluttet på fotball også nå
Så jeg vet ikke hva vi skal finne på nå...
Åh, hvordan bor dere? Leilighet? Tomannsbolig? Rekkehus?Vårt soverom, ja
Skal lydisolere taket og veggen inn mot naboen, skulle trod det ikke var annet enn papp mellom oss.. Og han er veldig glad i å spille høøøøøy musikk til langt utpå natta![]()
Klatremus uten ben er liksom ingen KlatremusFornuftig å ta det med ro
Vi vil alle ha en Klatremus som virker igjen! God bedring![]()
Tomannsbolig. Flytta hit i sommerÅh, hvordan bor dere? Leilighet? Tomannsbolig? Rekkehus?
Fryktelig irriterende å høre naboen så godt!![]()
Jeg aner ikkeHva liker han da?