Greit med fri og få gjort unna tingGod morgen
Jeg har fri idag så skal trene og rydde og handle
Du da?
Skal fortsette med lydisoleringa av soverommet vårt, og planlegge litt hva jeg skal pakke i fødebaggen. Og eventuelt handle inn det som mangler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med fri og få gjort unna tingGod morgen
Jeg har fri idag så skal trene og rydde og handle
Du da?
Haha, det hadde vært fantastiskSkulle gjærne hatt evig av de
Fikk dundrende hodepineJeg er glad det ikke var meg. Jeg blir fysisk dårlig av stress. Godt dere rakk det![]()
Håper den funkerTakksamme til deg også
hoho. Har en energi drikke i kjøleskapet
![]()
Flinke KenguTrent
Satt på vaskemaskin
Betalt regninger
Jo, er i grunn detEr ikke lydisolering ganske mye jobb?
Når er termin?
Ikke bryr han seg når vi spør om han kan skru ned volumet heller.. Pluss alt høres generelt veldig godt på soverommet vårt.Nei vi venter med bhg til neste årDet kan jeg troikke bhg heller?
Tviler, men har aldri prøvdVet mye er på Google men tror du virkelig man kan google seg fram til dette?![]()
Så flinkHåper den funker
Jeg har trent, det kvikker meg opp![]()
Ikke jeg heller, kanskje like greit å ikke prøveTviler, men har aldri prøvdhoho!
Koselig å planlegge fødebagenGreit med fri og få gjort unna ting
Skal fortsette med lydisoleringa av soverommet vårt, og planlegge litt hva jeg skal pakke i fødebaggen. Og eventuelt handle inn det som mangler![]()
Da burde naboen betale syns jegJo, er i grunn det
Mannen gjør det meste (heldigvis), og får hjelp av broren sin som er snekker etterhvert.
Så akkurat nå har vi ikke tak på soverommet
Mannen har rivd det, holder på å fjerner de siste spikrene nå.
Så skal vi legge inn mer isolasjon, ett lag gipsplater, så en lydisolerende matte-ting, og så et siste lag med gips
Veggen skal vi lekte ut, legge på ny isolasjon, så to lag med gipsplater.
Kommer til å forsvinne noen tusen i løpet av uka ja...
Satser på at det funker. Naboen er glad i å spille høy musikk sent, sent på kvelden/nattaIkke bryr han seg når vi spør om han kan skru ned volumet heller.. Pluss alt høres generelt veldig godt på soverommet vårt.
Termin 30. oktober, så er 34+4 i dag![]()
Deilig med litt frisk luftSå flink
Skal ut å gå lang tur etterpå jeg daeller lang og lang, skal gå ned til senteret her.
Godt det da. Er du på jobb ?Fikk dundrende hodepinebedre nå da..
Ja selvsagtIkke jeg heller, kanskje like greit å ikke prøve![]()
Men var gutta dine godt oppdratt i magen?![]()
Nei, har fri idagGodt det da. Er du på jobb ?
Har man mulighet er det en flott tingNei vi venter med bhg til neste år![]()
Så deiligNei, har fri idag![]()
Mye jobb ja.Jo, er i grunn det
Mannen gjør det meste (heldigvis), og får hjelp av broren sin som er snekker etterhvert.
Så akkurat nå har vi ikke tak på soverommet
Mannen har rivd det, holder på å fjerner de siste spikrene nå.
Så skal vi legge inn mer isolasjon, ett lag gipsplater, så en lydisolerende matte-ting, og så et siste lag med gips
Veggen skal vi lekte ut, legge på ny isolasjon, så to lag med gipsplater.
Kommer til å forsvinne noen tusen i løpet av uka ja...
Satser på at det funker. Naboen er glad i å spille høy musikk sent, sent på kvelden/nattaIkke bryr han seg når vi spør om han kan skru ned volumet heller.. Pluss alt høres generelt veldig godt på soverommet vårt.
Termin 30. oktober, så er 34+4 i dag![]()