Skravletråd September

Min svigerbror på kun 36 år ligger i respirator etter akutt sykdom som oppstod etter en rutineoperasjon på sykehuset. De har innrømmet feil på feil, så nå ligger han lam fra halsen og ned. Sannsynligvis uten stemme om han overlever. Fremtiden er et liv i rullestol der han kun kan kommunisere med øyne og leppee. Men ingen vet om han kan svelge engang. Hørselen er meget dårlig fra før.

Så vi håper han får dø nå. Slippe mer sykdom i livet. Slippe mer sykehus,mer medisiner. Og slippe et liv han aldri ville ønsket. Et liv som ikke er min flotte svigerbror verdig.
Nei Huff så fælt :-(

Klem til dere i denne vonde tiden ❤

Min svigerbror på kun 36 år ligger i respirator etter akutt sykdom som oppstod etter en rutineoperasjon på sykehuset. De har innrømmet feil på feil, så nå ligger han lam fra halsen og ned. Sannsynligvis uten stemme om han overlever. Fremtiden er et liv i rullestol der han kun kan kommunisere med øyne og leppee. Men ingen vet om han kan svelge engang. Hørselen er meget dårlig fra før.

Så vi håper han får dø nå. Slippe mer sykdom i livet. Slippe mer sykehus,mer medisiner. Og slippe et liv han aldri ville ønsket. Et liv som ikke er min flotte svigerbror verdig.
Noen ganger er det faktisk best å slippe.
Jeg ville ikke ønsket det livet hverken for meg selv eller andre.

Håper dere tar godt vare på hverandre. Det er ingenting i sånne situasjoner.
Sender masse tanker og klemmer til deg og dine!

Fikk barnehage bilde i dag. De ble så fine. Jeg Smelter ❤️❤️
Å så bra!
Jeg likte ikke bhg bilde her :o
Mener bhg skal vise aktive lekende barn, som et stillbilde.
Her var det portrett så den ene gangen hun har hvert i bhg når fotograf var der kjøpte vi ikke bilde!

Vannet mitt gikk lille julaften, like før hovmesteren...
(men ikke med et Splæsj, bare sånn helt gradvis. Jeg måtte bytte truse og tok på bind. Og sa ikke noe. For jeg trodde ikke det var vannet. Jeg skulle jo ikke føde før januar)
Oj! Litt vel spennende i juletiden da? :-) Når fant du ut hva som foregikk?

Lurt å se over fødebagen ja :) selvom det er en tid igjen så vet man aldri hva som skjer! Og det er så greit å bare ha den pakket :)
Sovrummet deres? :) det er gøy. Drømmer om å ta vårres og, men vi snakker om å ta det etter at snuppa flytter ut fra vårres rom så vi ikke trenger å ta hensyn te sprinkelsengen.
Vårt soverom, ja :)
Skal lydisolere taket og veggen inn mot naboen, skulle trod det ikke var annet enn papp mellom oss.. Og han er veldig glad i å spille høøøøøy musikk til langt utpå natta :shifty:

God morgen! I dag skal vi hjem etter 10 dager på besøk hos mine foreldre. Dine planer da?
Så koselig :)
Holder på å pusser opp soverommet vårt (lydisolering), så blir litt jobbing der i dag.
Skal også skrive liste over hva jeg skal pakke i fødebaggen, og eventuelt kjøpe inn det jeg mangler :)

God morgen :) her håper jeg å få tatt leiligheten, ser jo ikke ut her etter over en uke med sykdom :p

Planer for dagen du da?
Huff, ferdig med sykdom for denne gangen eller? Greit å få vasket ut bakteriene da ;)

De begynner ikke mer rulleski for de er 8 :)
Men de trener med staver bla. blir første gangen nå på tirsdag :)
Her i bygda er det fotball på sommeren og ski på vinteren :P
Her er det fotball om sommeren og hockey om vinteren :rolleyes:

Men eldste er ikke med på hockey da. Han er for pysete, og sluttet på fotball også nå :-P

Så jeg vet ikke hva vi skal finne på nå...

Så koselig :)
Holder på å pusser opp soverommet vårt (lydisolering), så blir litt jobbing der i dag.
Skal også skrive liste over hva jeg skal pakke i fødebaggen, og eventuelt kjøpe inn det jeg mangler :)
Er ikke lydisolering ganske mye jobb?

Når er termin?

Back
Topp