Skravletråd September

Ja utrolig også. Hører om mange som har slitt med legging på de små og når de begynner i bhg er det akkurat som om noe skjer og legging blir plutselig mye bedre. Her har det tydeligvis motsatt virkning da han nå bruker lenger tid på å sovne på kvelden og har flere oppvåkninger ila kvelden før vi legger oss:-/. Bhg skryter nå over hvor flink han er til å sovne uten at de trenger å vugge vognen men allikevel sliter vi på kvelden. Han er derimot utrolig sliten og trøtt når vi henter han, og kunne sikkert lagt seg allerede i 5 tiden. Nå må vi nesten begynne å finne sengen i 18 tiden senest, da sovner han til 19 om vi er heldige men ofte nærmere 19.30. Og han er så trøtt så trøtt
Det er ganske lenge før han roer seg:(
De klarer ikke få ham til å sove lenger i barnehagen? For han sover bare 1 gang om dagen?:)

Haha, latskapen lenge leve

Vi konkluderte med at støvsugeren vekker ungene, og at vi ikke får gjort det neste (papp og maskering) før støvet er borte, så siden jeg ikke har makket meg til å gjøre det i dag, så blir det i morgen.

Mannen sender en jobbsøknad, jeg setter igang oppvaskmaskinen og finner en pose Totenflak
Hehe, fornuftig det:P
Kan jo ikke risikere å vekke barna heller;)

Ja det går rette veien :D
Skjønner godt at de blir sinna, ikke så lenge siden jeg fikk en visdomstann og fy så vondt når den skulle gjennom tannkjøttet :O greit å ikke gi mer enn man må, her har jeg dessverre måtte gi en del. Han blir så dårlig når han får tenner, vaksine og blir syk... men den voldsomme behandlingen med ibux og paracet som han har gått på nå er etter instruks fra barneavdelingen. Hadde aldri gitt så mye uten å snakket med lege, så det er jo de som har bestemt det og med telefon oppfølging og åpen retur om det skulle være noe/evt at jeg ikke ønsket å ha han hjemme lenger.
Huff, har han vært veldig syk???

Ja, det er sant det.

Vel, støvsuge, male det jeg antar skal være to strøk, vurdere om vi må ta listene også, og i så fall skaffe hvit maling og male listene.

Og skaffe ny seng. Evt skap.

Det er jo litt å gjøre
Da er det bare å starte:) malinga har dere vel i hus?

Back
Topp