Så bra!!!!Lille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flink han er ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!!!Lille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heller sannelig på tideSå bra!!!!
Flink han er ❤
Oi oiLille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kos degGleder meg til å dra til en venninne i kveldtrenger en tur ut nå
Hurra for detLille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min er hos en kompisDa er 2 barn badet og klargjort til senga. Så nå sitter de i sofaen og koser seg.
Det skal jeg nyteKos deg
Samme herDa er 2 barn badet og klargjort til senga. Så nå sitter de i sofaen og koser seg.
koselig daMin er hos en kompis
har RA kommet seg hjem da?Samme herdeilig
Er det lenge siden?Kan virke sånn men kaster ikke opp så tja
Jakoselig da
har RA kommet seg hjem da?
Hurra :-DLille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weee han er snart frisk jooKan være veldig praktisk, jeg har jeg kjørt kombinasjon paracet stikkpille og flytende ibux i nesten en uke. Ikke alltid han var like fornøyd med noen av de, og da var det greit å stikke sprøyta inn vedsiden av smokken. Men nå har vi gått fra 4× paracet og 3x ibux iløpet av døgnet til 1 av hver av de om natta og forhåpentligvis er han snart helt frisk![]()
hehe smart!Jahan kom for snart 2 timer siden så har han fått lov å ta over ansvaret
![]()
Lille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe, tenk når du får 3Takker sliten nå ! Tærer på å være alene i 3 dager med unge. Creds til alene mødre altså
Det er fortjenthehe smart!![]()
Deilig å få gjort unna litt hjemme jaJepp. Det er det.
Jeg har også bare en bakvakt i dag så har bare vært ute en gang.
Tipper jeg må ut på en tur til om en liten halvtime. Så lite jobb. Har fått slappet av og jobbet litt i Hagen og da. Godt med alt som er gjort.![]()