Gleder meg til å spiseÅh no fikk jeg lyst til å bake og!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å spiseÅh no fikk jeg lyst til å bake og!![]()
![]()
rart :/ men det ordnet seg?Prøvd det.
Fungerer hverken fra app eller PC
Ja... Kanskje jeg og skal prøve meg på hornGleder meg til å spise![]()
God formiddag søtaGod formiddag
Hva skal dere idag?
Det burde duJa... Kanskje jeg og skal prøve meg på horn![]()
Det har vi også, eller ikke helt da, er ca 500 m opp til skistadion hvor det går masse stier inn.så kjedelig.. Jeg har skogen rett utenfor døra. Å den ser så fristende ut i dag.
Fungerer i dagrart :/ men det ordnet seg?
deilig å ha naturen rett på utsiden av døra.Det har vi også, eller ikke helt da, er ca 500 m opp til skistadion hvor det går masse stier inn.
Er ganske mye opp og ned her, myrer, lyng, furu og mose. Litt fjell landskap
Jeg flyttet fra landet til Oslo når jeg var 19 år, og var bare så glad for å komme meg vekk og inn til by'n.deilig å ha naturen rett på utsiden av døra.
Det er en av grunnene til at jeg ville flytte tilbake til bygda jeg kommer fra.
Jeg elsker roen og freden her. Å luktene av skog og mark
samme som med megJeg flyttet fra landet til Oslo når jeg var 19 år, og var bare så glad for å komme meg vekk og inn til by'n.
Nå er jeg utrolig glad for å være tilbake på landet
absolutt.. har mest lyst til å la husarbeid ligge å være uteSer ut som det blir varmt å deilig i dag å![]()
Jeg har ett saueskinn som skulle ha ordnets opphar du noen "oppskrift" på hvordan man gjør for å få de fin igjen? Kan man vaske på noen måte?
Jeg pendler fremdeles inn til Oslo siden jeg jobber der, men det er helt greit.samme som med meg
Jeg flyttet først til Oslo. bodde der litt før jeg flyttet til Sandefjord.
Trodde på den tiden at jeg ALDRI i livet ville flytte på landet igjen.. Men her er jeg![]()
Ja det skjønner jegabsolutt.. har mest lyst til å la husarbeid ligge å være ute![]()
Det blir nok deiligFar og sønn sendt på fotballskole. En som instruktør da ;-)
Siste dagen i dag, 11-15.
Mellomste ute og leker, må snart ropes inn, hun skal skifte og pakke gaver, skal i dobbelt-bursdsag 12-14. Så bare meg og vesla her et par timer da.
skjønner hva du mener.Jeg pendler fremdeles inn til Oslo siden jeg jobber der, men det er helt greit.
Jeg elsker skog og mark, lukten spesielt om våren og etter regne, stillheten, luften +++, men om jeg ikke får litt av by'n også så savner jeg den.
Elsker også cafe-livet, masse folk, alle mulighetene +++
Men vi får nå se hva det blir til.Ja det skjønner jeg
På kinogod morgen jenter!
Noen planer for søndagen?