Åjahadde jo ikke tenkt å være nede ved vannet da.. Hadde tenkt å værepå den sletta på oppsiden
Kanskje Kath og I vil være med også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjahadde jo ikke tenkt å være nede ved vannet da.. Hadde tenkt å værepå den sletta på oppsiden
Kanskje Kath og I vil være med også
Dessuten er det så lite vann i Lågen nå at det renner vel knapt fremoverÅjahøres hyggelig ut det
![]()
Nei.Ingen anelsehar du fått det til?
Så fint bilde!Nei.
Prøvde å laste opp bilde av turvennen min i går.
Ser ut som om det går nå
Var utrolig flott i skogen i gårSå fint bilde!
Haha såpassDessuten er det så lite vann i Lågen nå at det renner vel knapt fremover![]()
Det kan jeg tenke meg. Sitter å drømmer om en liten skog tur selv i dag...Var utrolig flott i skogen i går![]()
God planskulle nok ha satt på en klesvask![]()
Meeeeen! sitter jo her fremdeles
tenkte kanksje lage noen lapper til lunsj.
Ååh. Høres godt utNå slapper jeg av og har horn til heving mens snuppa sover
kom på det her om dagen!God plan![]()
Jeg har ett saueskinn som skulle ha ordnets oppGod morgenI dag må jeg gjøre sykkelen til frøkna klar for sykkelprøve på skolen i morra. Så skal hun i bursdag, mens jeg og lillebror får finne på noe ute så lenge. Og så skal jeg børste alle saueskinna i kveld, en skikkelig kjedelig jobb men de blir så fine etterpå
Har du noen planer for dagen da?
Åh no fikk jeg lyst til å bake og!Da har jeg satt en deigskal lage fylte horn når snuppa sover. Så er det ut på lekeplassen etterpå
![]()
Hei på degHei damer! Hva gjør dere idag da?
Det var egentlig i planen min også, men det blir det ikke tid tilDet kan jeg tenke meg. Sitter å drømmer om en liten skog tur selv i dag...
Ok!Nei ble i morgen
Det blir nok som en ny startDet må være gull.![]()
Jepp, er selvstendig næringsdrivende så kan tilpasse mye selv. Men etter syden blir det nok en ny vurdering dersom trøttheten fortsetter. Skal uansett bli digg å komme til varmere strøk. Kanskje det hjelper.![]()
Men hva gjør du Kengu?Kl er 4.06 å jeg har fortsatt ikke sovet...
så kjedelig.. Jeg har skogen rett utenfor døra. Å den ser så fristende ut i dag.Det var egentlig i planen min også, men det blir det ikke tid til