Kjekt å hadeilig! er tom i frysakanskje jeg skulle bakt noen nye jeg også snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å hadeilig! er tom i frysakanskje jeg skulle bakt noen nye jeg også snart
ja ikke santKjenner til det, har akkurat samme greia her.. men redd den bursdagen eldste skal i, klusser til hele søvnen til minste i dag...
det er det som er litt skummelt med å sette seg ned![]()
Det er så vanskelig å komme seg opp igjen![]()
ja ikke sant
håper det går bra![]()
AbsoluttVeldigÅ de er fine å putte i matboksen til Vesla
![]()
hahahah Nei der sier du noeJada det ordner seg nok, har jo allerede gått en uke i "koma" pga sykdom så en dag til er nok ikke så nøye Haha![]()
de er godt med bacon og ost også!Absoluttog masse forskjellig man kan gjøre med de
Ingen anelseHvorfor får jeg ikke lastet opp bilder i kveld..
Du får kjøre på mens lysten er derDet er det. Har en selv som mamma lagde![]()
Håper bare jeg blir ferdig med L sin i år..Skal prøve henge i mens jeg enda er i stemning til det.
Huff daKl er 4.06 å jeg har fortsatt ikke sovet...
God formiddagGod morgenskal snart stå opp. Må bare ligge å dra meg litt i senga før jeg står opp
![]()
Bacon er alltid godt. !de er godt med bacon og ost også!
Hei damer! Hva gjør dere idag da?
skulle nok ha satt på en klesvaskGod formiddag
Hva skal dere idag?
Nå slapper jeg av og har horn til heving mens snuppa soverHei damer! Hva gjør dere idag da?
oh yeah!Bacon er alltid godt. !
Nei jeg tror ikke det, det haddeoh yeah!
Skal du og RA noe neste helg?
Tenkte kanskje ta en tur ned til "fiskeplassen" på Rimstad og grille litt pølser å sånn neste søndag.
Hadde hvert så deilig å hatt en ute dag i høstluften.
hadde jo ikke tenkt å være nede ved vannet da.. Hadde tenkt å værepå den sletta på oppsidenNei jeg tror ikke det, det hadde
Vært deilig ja ! Men ikke så gøy nede ved vannet med M :/
Akkurat nå prøver jeg å hindre de eldste fra å krangle, overbevise U om at han skal sove og overbevise mannen om at han bør pakke.Hei damer! Hva gjør dere idag da?