God morgen! I dag skal det planlegges forlovertale og vi skal i bursdaggod morgen jenter!
Noen planer for søndagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! I dag skal det planlegges forlovertale og vi skal i bursdaggod morgen jenter!
Noen planer for søndagen?
koselig daGod morgen! I dag skal det planlegges forlovertale og vi skal i bursdag![]()
Ja det er jo ikke rart. Så det hadde vært fintmerker det på ungene her også hvis G har hvert lenge borte
Ja det er slitsomt :/Er så morro med småttiser som er trøtte. Mens om IKKE i livet vil sove![]()
Det skjønner jeg godtJa det er jo ikke rart. Så det hadde vært fint
han er så trøtt.. øynene ruller bakover når jeg legger han ned.. men ikke pokker at han skal sove.Ja det er slitsomt :/
Ja det var det nokDet skjønner jeg godt
De fikk være ganske mye sammen med G i går da mens jeg var på jobb. det tror jeg var godt for dem![]()
hva skal du fylle med?Da har jeg satt en deigskal lage fylte horn når snuppa sover. Så er det ut på lekeplassen etterpå
![]()
Ikke sant !han er så trøtt.. øynene ruller bakover når jeg legger han ned.. men ikke pokker at han skal sove.
Ost og skinkehva skal du fylle med?
Ja, håper det blir bra. Hva er dine planer for dagen da?koselig da
Forlovertale er morsomt![]()
deilig! er tom i frysaOst og skinke![]()
ikke så mye. Vaske litt klær, pakke svømmetøy til Vesla.Ja, håper det blir bra. Hva er dine planer for dagen da?
Det blir jo alltid littikke så mye. Vaske litt klær, pakke svømmetøy til Vesla.
Ikke så veeeeeeeeeeeldig masse planer i hvertfall![]()
hehe joda. sitter jo her nå daDet blir jo alltid littmå huske å slappe av litt innimellom også da
![]()
det er sant.
men kjenner at jeg ikke er veeeeeeeeeeeeeldig arbeidsvillig i dag![]()
Hehemagiske evner har jeg ikke
![]()
det er det som er litt skummelt med å sette seg nedIkke jeg heller, kommer meg liksom ikke igang med det jeg skal gjøre...![]()
Er så morro med småttiser som er trøtte. Mens om IKKE i livet vil sove![]()