Skravletråd September

Mye mulig :)
Blir det ett problem får du be om sykemelding så du får ta kortere arbeidsdager/ev arbeid annenhver dag eller noe :)
Jeg jobber 5 timers-dager for å få slapp av litt ekstra på morgenen og det er så deilig!!

Jepp. Blir nok det da.
Nå er det ca 5 vakter igjen på jobb så 14 dager i syden. Så får ta en vurdering etter det. :)

Må være sykt digg å kunne slappe av litt ekstra om morgenen.

Hvorfor får jeg ikke lastet opp bilder i kveld..

Jepp. Blir nok det da.
Nå er det ca 5 vakter igjen på jobb så 14 dager i syden. Så får ta en vurdering etter det. :)

Må være sykt digg å kunne slappe av litt ekstra om morgenen.
Ja :D spesielt da jeg først står opp noen gang mellom 6.30-07 og tar sønnen på 3 på do og klær på, samt smører hans matpakke, så legger jeg meg igjen ;)
Så sover jeg til 8:30-09 og er på arbeid til 10 :)

Godt å dra til syden da!! Ja, lurt å avvente til etterpå å de hvordan formen blir :)

Ja :D spesielt da jeg først står opp noen gang mellom 6.30-07 og tar sønnen på 3 på do og klær på, samt smører hans matpakke, så legger jeg meg igjen ;)
Så sover jeg til 8:30-09 og er på arbeid til 10 :)

Godt å dra til syden da!! Ja, lurt å avvente til etterpå å de hvordan formen blir :)

Det må være gull. :)

Jepp, er selvstendig næringsdrivende så kan tilpasse mye selv. Men etter syden blir det nok en ny vurdering dersom trøttheten fortsetter. Skal uansett bli digg å komme til varmere strøk. Kanskje det hjelper. :D

Veldig koselig når den kan tas i bruk da:D

Det er det. Har en selv som mamma lagde :)
Håper bare jeg blir ferdig med L sin i år.. :p Skal prøve henge i mens jeg enda er i stemning til det.

God morgen :) skal snart stå opp. Må bare ligge å dra meg litt i senga før jeg står opp :p

Back
Topp