Vet ikke hva det er, men tror jeg har klart å få i meg hopp og sprett pille på et vis, vet ikke hvordanSlapper av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hva det er, men tror jeg har klart å få i meg hopp og sprett pille på et vis, vet ikke hvordanSlapper av?
Hun flytter bare til HamarGodt å sove lite ekstra
Flytter hun langt?
Vi kom tilbake nåKos dere på besøk
Skravler ?Eldste er levert og så hentet på speidertur
Gå/løpt 4,2 km, og gått 4,7 km i skogen med frøkna
Vært i dusjen
Familien er foret
Hva gjør jeg nå?
Prøver, men det er egentlig ganske stille her og jeg har pepper i bakenSkravler ?![]()
Funka heldigvisGod bedring til den![]()
Åja såpass ja. Nei da får du gå en tur til da ?Prøver, men det er egentlig ganske stille her og jeg har pepper i baken
Slapper av håper jeg! Utrolig bra innsats idag!Eldste er levert og så hentet på speidertur
Gå/løpt 4,2 km, og gått 4,7 km i skogen med frøkna
Vært i dusjen
Familien er foret
Hva gjør jeg nå?
Ønsker deg også en fin lørdags kveldSnuppa er lagttror hun var sliten i dag. Besøk av lillesøster så får jeg snart besøk av ei venninne
![]()
Skal lage mat og litt sånn
Ønsker alle en Fin lørdags kveld![]()
Løp for første gang på 20 år før i dag og har vondt i beina, og itillegg gått i skogen med frøkna, totalt 8,8 km.Åja såpass ja. Nei da får du gå en tur til da ?
Tusen takkØnsker deg også en fin lørdags kveld![]()
Ikke så lett med pepper i bakenSlapper av håper jeg! Utrolig bra innsats idag!
Det er veldig braLøp for første gang på 20 år før i dag og har vondt i beina, og itillegg gått i skogen med frøkna, totalt 8,8 km.
Ikke mer tur i dag...
Finner nok på noe
Strikke er ikke dumt, det vil tvinge meg til å sitte stille.Det er veldig brabak noe ? Eller strikk
![]()
Om du finner det ut, send gjerne en hit. Jeg trenger litt sånn.Vet ikke hva det er, men tror jeg har klart å få i meg hopp og sprett pille på et vis, vet ikke hvordan
God kveldGod morgenvi har dusjet og smørt matpakke og nå er det er det frokost
så til byen senere
![]()
Håper dere har fått en fin togturNå håper jeg på å få med meg samboer og storebror på "eventyr" idag
Har lyst til å far til byen så storebror får handle noe til kommende lillesøster som han kan ha med på barselog min forhåpning er at vi kan ta toget til byen isteden for bilen, for jeg har lova sønnen så lenge at han skal få ta toget noen gang
(han er 3,5)
God kveldGod "morgen".
Frokosten er inntatt og ungene gjør ikke annet enn å le
Om litt over en time skal jeg kjøre eldsten, og etter han er levert skal jeg prøve meg på jogging, er et område med fine grusveier
Hva har dere shoppet?God formiddag. Nå er vi visst på tur på shopping igjen.