Herlig det daVi sovna vist vimen fy så godt det var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig det daVi sovna vist vimen fy så godt det var.
Tja, om ikke snuppa hadde blitt enebarn om han hadde blitt med daSikkert litt sårt for ham også at det ble som det ble![]()
Glad dere ikke greide å stoppe i tideHaha, sånn er det når man ikke klarer å stoppe i tide![]()
Men ikke helt lov for megMmm, det hadde vært nyyydelig!!![]()
Hvilken blogg?Ramla innom en blogg å fant ide til ny tråd å starte
Artig å pusle med noe man likerJeg synes det er moroMen har nettopp lært meg det da. Så får se med tiden
![]()
Uff da, håper du fikk litt søvn?Det var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våkenser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha
Ja sånt skjærer i hjertetTakk. Håper og det. Fælt å høre påå![]()
Uff da, håper du fikk litt søvn?![]()
God ettermiddagGod morgenkom meg alt for sent i seng i går noe som resulterte i at det var veldig tungt å stå opp idag
![]()
God ettermiddaggod morgenskravlehøner
skjer det noe spennende her i dag?
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Varme tanker sendes degTakk. Er på vei til sykehuset nå. Hun ville jeg skulle komme. Desverre dårligere nyheter. Er helt knust :'(
Slapper av?Eldste er levert og så hentet på speidertur
Gå/løpt 4,2 km, og gått 4,7 km i skogen med frøkna
Vært i dusjen
Familien er foret
Hva gjør jeg nå?
GrusomtTakk. Er på vei til sykehuset nå. Hun ville jeg skulle komme. Desverre dårligere nyheter. Er helt knust :'(