Åssen tråd da?Ramla innom en blogg å fant ide til ny tråd å starte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åssen tråd da?Ramla innom en blogg å fant ide til ny tråd å starte
Ja kan tenke meg det var både rart og veldig godt!Det forsvant iløpet av noen dager etter fødsel tror jeg. Var rart å se beina sine igjen
Haha, okay! Da skal jeg passe på det :-D
Huff kanskje storesøster må ut på trille tur så du får sovet littDet var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våkenser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha
Krysser fingre for at det går bedre og bedre for hver dag!Nei. Ikke annet enn at de neste 13 dagene nå regnes som kritiske. Etter det kan de kanskje få en pekepinne åssen det går
Her fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme i sofaenGod morgenkom meg alt for sent i seng i går noe som resulterte i at det var veldig tungt å stå opp idag
![]()
God morgen Mirellgod morgenskravlehøner
skjer det noe spennende her i dag?
God morgen søtestegod morgenskravlehøner
skjer det noe spennende her i dag?
Lykke tilGod morgen Mirell
Vi skal snart fikse oss for å så på ny bil snart
Og dere får snart besøk?![]()
Ja det gjør viGod morgen Mirell
Vi skal snart fikse oss for å så på ny bil snart
Og dere får snart besøk?![]()
god morgen vakreGod morgen søteste
Ligger ute nåÅssen tråd da?![]()
Takk. Er på vei til sykehuset nå. Hun ville jeg skulle komme. Desverre dårligere nyheter. Er helt knust :'(Sender over flere klemmer
God morgen alle sammen
De har ingen barn. De forsøker. Har forsøkt i 9 år. Men ingen barn.det må være helt fryktelig å bare "gå å vente". Hvordan går det med din søster? Har de familie og?
Jeg sender mange klemmer til dere og håper virkelig det ordner seg for han![]()
Å neiTakk. Er på vei til sykehuset nå. Hun ville jeg skulle komme. Desverre dårligere nyheter. Er helt knust :'(
Det gjør desverre ikke det. Jeg skal til sykehuset nå for å være der for min kjære storesøster. Hun trengte meg nå. Slapp alt og drarKrysser fingre for at det går bedre og bedre for hver dag!
Greit å ha noe å gå etter også
Fotballcup med kbGod morgen til deg også.
Noen planer for dagen?![]()