Skravletråd September

Det forsvant iløpet av noen dager etter fødsel tror jeg. Var rart å se beina sine igjen :-P

Haha, okay! Da skal jeg passe på det :-D
Ja kan tenke meg det var både rart og veldig godt! ;)

Kan jo late som om jeg har noe jeg skulle sagt på når fødselen starter :p lærte jo sist at jeg ikke har kontroll på noe!

Det var vist veldig lite lurt å sovne på sofaen når småen var i seng... 2 timer søvn og 3 oppvåkninger på småen etter det, gjør jo at jeg er lys våken :P ser for meg at dette kan bli en lite festlig dag i morra Haha
Huff kanskje storesøster må ut på trille tur så du får sovet litt :)

Nei. Ikke annet enn at de neste 13 dagene nå regnes som kritiske. Etter det kan de kanskje få en pekepinne åssen det går
Krysser fingre for at det går bedre og bedre for hver dag!
Greit å ha noe å gå etter også

God morgen :) kom meg alt for sent i seng i går noe som resulterte i at det var veldig tungt å stå opp idag :o
Her fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme i sofaen ;)
Noe av det beste med at de små blir større :p

:( det må være helt fryktelig å bare "gå å vente". Hvordan går det med din søster? Har de familie og?
Jeg sender mange klemmer til dere og håper virkelig det ordner seg for han ❤️
De har ingen barn. De forsøker. Har forsøkt i 9 år. Men ingen barn.

Nå er jeg på vei til sykehuset. Framme om noen timer. Dårligere nyheter desverre. Så dette ordner seg nok ikke. Er helt knust og vil bare dit og holde rundt min kjære søster som jeg er så uendelig, uendelg glad i ❤ :'(

God morgen :) vi har dusjet og smørt matpakke og nå er det er det frokost :) så til byen senere :)

Krysser fingre for at det går bedre og bedre for hver dag!
Greit å ha noe å gå etter også
Det gjør desverre ikke det. Jeg skal til sykehuset nå for å være der for min kjære storesøster. Hun trengte meg nå. Slapp alt og drar

Back
Topp