Det er det ogsåNam ! Det hørtes godt ut
Lager alltid det for to dager så veldig greit å vite hva det blir imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det ogsåNam ! Det hørtes godt ut
Godt sykehuset selv oppretter sak så dere som pårørende slipper det oppi alt dette.Ja. Det er grusomt. De tar time for time. Og ser hvordan det går.
Fikk beskjed om at sykehuset oppretter sak. De har innrømt at de har tabba seg ut. Han skulle vært førsteprioritet fra innleggelse. Da hadde han ikke vært lam for øyeblikket
Hehe ja, her har jeg bedt meg selv til mamma i morgenDet er det også![]()
Lager alltid det for to dager så veldig greit å vite hva det blir imorgen![]()
Ikke overraskende nei! Fysj!
Høres lurt utHehe ja, her har jeg bedt meg selv til mamma i morgen![]()
Ser godt ut
Er det ogsåSer godt ut![]()
Skal ta det opp neste gang jeg ser detIkke overraskende nei! Fysj!
Glad butikken her vasker de skikkelig ofte! Det syns veldig godt på dem samt at de poster det på facebook sidene sine
Off ja ikke lett. Bare 1 syk unge her også, forkjølt ihvertfall, lillebror skal "bare" henge på puppen konstant. Blir gal - føler jeg ikke har gjort noe annet de siste 7 ukene.Uff slitsomtjeg syns det er slitsomt med en syk unge
Skjønner ! Ensomt å spise middag alene såHøres lurt ut
Hadde jeg hatt familie i nærheten hadde jeg nok kanskje prøvd meg på det samme, med unntak av pappa da, der ville det heller hvert omvendt![]()
Så trist:-(. Livet er urettferdigJa. Ting skulle bli bedre nå. De skulle igang med nytt ivf forsøk. Sunnere livstil, de hadde det bra.
Så skjer dette
tenkte at hvis den sto i frukthagen så blir det liksom litt sånn for seg selv. Så hvis de vi har på besøk ønsker å slappe av litt på "avstand" så kan de det uten å føle at de MÅ være en den av de som er i husetJa ikke dumt
rart hvordan trøttheten bare tar over.Jeg ble det nå
Og det fungerteHa ha lur ide det
He he så bra ddaOg det fungerte![]()
Ja det var i grunn det..Stille her i kveld
Ja det er jo kjempe smarttenkte at hvis den sto i frukthagen så blir det liksom litt sånn for seg selv. Så hvis de vi har på besøk ønsker å slappe av litt på "avstand" så kan de det uten å føle at de MÅ være en den av de som er i huset![]()
veldig egentligStille her i kveld