Livet er søren meg urettferdigJa. Ting skulle bli bedre nå. De skulle igang med nytt ivf forsøk. Sunnere livstil, de hadde det bra.
Så skjer dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livet er søren meg urettferdigJa. Ting skulle bli bedre nå. De skulle igang med nytt ivf forsøk. Sunnere livstil, de hadde det bra.
Så skjer dette
Så grusomt . Sender masse klemmer og tanker. Stakkars din søsterNei. De forsøker å få. Men har ikke klart det enda.sykt at de har vært sammen 13 år allerede.. tusen takk. Håper bare han overlever
Tja det kommer an på hvem du spørKan jo ikke være nødvendig
Ja synes det jeg ogsåOh tøffe
Å stakkars lille vennenSkulle støvsuge men lille blir jo helt panisk bare hun ser støvsugere stå på stuegulvet. Stakkars brukte evigheter på å roe henne nedså blir hun musestille kjempe lenge etter at jeg har roet henne ned
Heldigvis sover hun nå. Så nå kan jeg støvsuge og pynte kake![]()
hehe smash er viktigJeg Fikk så lyst på smashså jeg kjørte ekstra runder for å M til å sovne sånn at jeg slapp å ta henne med. Men så sovna hun ikke. Så da kommer jeg i butikken med unge på armen å kjøper smash
![]()
Likte fargenJa synes det jeg også
Ja. Frøkna kjører nok snart på den rundt her hjemmeDen car kul
Åh hva?Lekmer![]()
He he det blir braJa. Frøkna kjører nok snart på den rundt her hjemme![]()
Kb gjorde også detLikte fargen
Hehe sant nokTja det kommer an på hvem du spør![]()
Tusen takk❤Masse klemmer sendes din vei ❤❤
Jo. Nå vet de det. Men de vet ikke om han overlever det.De vet ikke hva som har skjedd ?
Det er virkelig detLivet er søren meg urettferdig![]()
Så braKb gjorde også det
Tøft å gå sånn å ikke viteTusen takk❤
Gøeder meg til han ser de er med navn og flagg påSå bra
Ja. Tenker på de døgnet rundt. Vi jobber sammen hver dag og er så rart å være på jobb uten henne. Og ikke kan jeg dra til henne og gi henne en klemSå grusomt . Sender masse klemmer og tanker. Stakkars din søster![]()
Åh hva?