Heldig karIkke billig med fotballsko men sånn egt plwier han å få til 4-500 pr par.
Nå fikk han det til 750 og ett til 170
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig karIkke billig med fotballsko men sånn egt plwier han å få til 4-500 pr par.
Nå fikk han det til 750 og ett til 170
De dyreste må han spare til selvHeldig kar![]()
Det er fryktelig mye ja. Pussig hvis gutter på hans alder får nestenDe dyreste må han spare til selv
Selv om velsig mangw får de. Nekter å betale 3000 for sko
Mange som får de.Det er fryktelig mye ja. Pussig hvis gutter på hans alder får nesten
Det tar du igjen en annen dagJa jeg følte det![]()
Ikke helt bra for vekta men![]()
Oi, det er sykt varmt i septemberHer har det vært 29 grader.
Alt for varmt med denne gravidmagen.
Godt jobbetFått skrevet opp kilometerne kb har gått siden vi dro.
Han får hvertfall gullmetke i skoleaksjonen
Roper de på deg?Ååå har så lyst til å shoppe.
Fikk lønn i dag![]()
Gjør alltid det når de kommerRoper de på deg?![]()
He he ikke vanskelig når man går myeGodt jobbet![]()
Hvordan går det med ham?Jepp;-). Men sovet dårlig til nå i kveld så spent på formen i morgen. Tett i nesen og hoster men virker ikke til å ha feber.
Håper det snart endrer seg7 uker allerede. Og absolutt ikke interessert i å kjøre bil med mindre vi får han til å sove før vi kjører som ikke alltid er like lett
Æsj, håper vondtene gir seg litt i tiden du har igjenGod kveld damer, jeg har bakt og hvert i butikken med naboen.
Begynner å merke at alt som skjer når jeg står blir vanskeligere og vanskeligere! Nedpres nesten konstant og kynnere/maserier som kommer når som helst, nesten hele tiden da!
Krev hjelpNå må jeg kjøre hardt mot mannen ! Når jeg knekker sammen og nesten må spy fordi ungen våkner på natta, og du er sliten. da er det på tide å hjelpe til. Noen skal værsågod få bruke sykt barn dag i Morgen...
Våknet klokka 5 altså5 timer er litt lite ca![]()
Lykke til på jobb![]()
Ombygging av disk.Hva skjer i dag da?
Håper du har en fin dagHa en fin dag