Skravletråd September

Syns egentlig det er bedre å overføre en gang i måneden enn å trekke ting fra MIN konto hele tiden.
Egentlig litt teit siden det blir det samme beløp.

Det synes jeg og. Får gjerne bedre oversikt..
Mente bare at man som yngre gjerne tenkte at alt man tjener kunne man bruke på -seg selv-. :p

Ooohh! Dette så jo ut som rene mesterverket joo :D men jeg må lage den idag, skal ikke til hu får i mårra på kvelden, er busy bee hele morgendagen :o holder en sånn kake seg så lenge?? Hvis den må stå i kjøleskapet?
Bunnen holder seg kjempe lenge om den blir oppbevart tørt!
Lag kremen og ha i en boks så rett før servering så tar du kremen på og frukten :)
Pleier alltid å være en stor hit her :)

1473935004021.jpg

Fått kjøpt opp ett lite lager med bøker som frøkna kan gi i bursdagsgaver :) Roald Dahl bøker til 70 kr stk er jo genialt, og veldig populære bøker blandt de i klassen te eldste :)
Høres veldig lurt ut og godt å komme over slike tilbud :)

Det synes jeg og. Får gjerne bedre oversikt..
Mente bare at man som yngre gjerne tenkte at alt man tjener kunne man bruke på -seg selv-. :p
Når jeg var ung tjente jeg ganske dårlig og tjener ganske bra nå så tidvis har jeg mer igjen etter å ha overført enn det jeg dengang fikk utbetalt....
Med dårlig lønn mener jeg under 100.000 i året

Last edited:
Fikk lyst på Pavlova! Satser på at lillebror kommer snart så kan jeg servere barselgjester det :p

Beatilt fotballsko til kb
Fikk med nqvn og norsk flagg på skoen gratis i tillegg til 60 %
Han kommer til å besvime

Håper lillebror er samarbeidsvillig :)

Heldig som har fint vær :D
Vi har tåke, istad når jeg gikk til butikken så gikk det en bak meg med gåstaver, jeg så hu ikke men hørte lyden av gåstaver som ble dratt bortiver bakken, så ingenting, det var drit skummelt egentlig :o
Ser dårlig ut med en powernap. Lillebror har tydeligvis økedøgn og skal bare amme. Prøvde meg på en tur men endte med hylende baby i vognen.
Ekkelt da. Håper tåken letter hos dere:-)

Back
Topp