Ikke gjør det kjenner jegkan sende deg bilde av valpen til Cezza![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gjør det kjenner jegkan sende deg bilde av valpen til Cezza![]()
Velkommen hjemKommet hjem, fått meg litt mat og funnet sofaen
alaskan husky... *blunk blunk*Ikke gjør det kjenner jeg![]()
*blokker*alaskan husky... *blunk blunk*
har filmsnutt også
Du våger ikkehahahahahaha
jeg kan sende det til RA![]()
jo jeg gjør det...Du våger ikke
Så kjedelig å gå glipp av det daEgentlig barseltreff idag 13.30 i regi av helsestasjonen (4 ganger i regi av dem:-O - førstehjelp idag). Men kan vær jeg må hente gubben på verksted da det var problemer med lastebilen. Så må jeg kjøre han der bilen hans står slik han kommer seg hjem. Kjedelig når verkstedet aldri klarer å fikse det de skal skikkelig:-/
Jippi så braSpiste 2 skiver til lunsj![]()
Mhm ble lettet da jaJippi så bra![]()
Har den kommet??Ute å sjekker postkassaventer på pakke fra Camilla_91
![]()
hehe søttHer går man rundt i god tro om at klærne man har på er rene.. Mannen ventet selvfølgelig helt til nå med å fortelle meg at bollemagen skjulte noen flekker helt nederst![]()
Husk solkremLagt meg ute ved bassenget nå
Haha, tøffeKenguIkke for de uvitne![]()
Så deilig værSatser på det. Herlig med tur i finværet
. 28 gr i solen her idag:-O
![]()
Pannekaker har vi også hatt idagSkravler det jeg kan mens jeg steker pannekaker
Sitte på en stol og høre på (og avbryte innimellom) en advokat snakke om lov og forskrift for offentlige anskaffelser, hente i barnehagen, dra hjem, lage middag, spise, ukeshandle og så legge megPlaner for i morgen da jenter?
Aha, kurs?Sitte på en stol og høre på (og avbryte innimellom) en advokat snakke om lov og forskrift for offentlige anskaffelser, hente i barnehagen, dra hjem, lage middag, spise, ukeshandle og så legge meg