Jaja, utrolig hva man greier å gjøre noen gangermen sånt skjer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, utrolig hva man greier å gjøre noen gangermen sånt skjer![]()
Ja jøss.. merkelig hvordan man tenker noen gangerJaja, utrolig hva man greier å gjøre noen ganger![]()
Tusen takk.Flink du er![]()
Altfor lange dagerIkke i dag siden jeg rett og slett ikke orket, men blir nok en 14 timer i morgen...
Og så vil det roes seg en liten uke før det et på'n igjen
Du må få tak i god hodelyktTusen takk.
Er deilig når man først kommer seg ut.
Problemet var at jeg kom meg ut litt for sent slik at det var veldig mørkt på slutten
Jeg trodde og mener ikke det nei. For en veganer er det visst pga det var noe melk i. Jeg har ikke erfaring med det selv, men grunnen til at jeg nevner det er at da drar man det veldig langt . JEr det noe galt med mme?
Jeg trodde og mener ikke det nei. For en veganer er det visst pga det var noe melk i. Jeg har ikke erfaring med det selv, men grunnen til at jeg nevner det er at da drar man det veldig langt . JEr det noe galt med mme?
Stratos var detHysj da
Jaja sikkert en sjokolade osv som smaker forferdelig!
Var bare 7 timer og et kvarter, men har for øyeblikket sommertid og den er 7 timer.Altfor lange dager
Men antar du hadde lang nok dag idag selvom det ikke var 12 timers dag!
Jeg har det, men finner ikke laderen til denDu må få tak i god hodelykt
Er vel vanskelig å komme ut noe tidligere med full jobb og barn da
Å spise berlinerboller til kvelds kan umulig være innafor![]()
Ja godt å ha det ryddig så lenge det varerHaha. Ja.. Varer ikke alltid så lenge det derMen flink du var som fikk det gjort!
![]()
Da har jeg fått trent og vært i dusjen![]()
NettopSå du sitter ute og spiser dem![]()
Ja, men ikke min søster med mann som er veganskeDet setter nok tantebarnet pris på![]()
jajaja.. er ikke sikkert det er bare tåke her eller da![]()
Så flink du erDa har jeg fått trent og vært i dusjen![]()
Ja, men ikke min søster med mann som er veganskeDet setter nok tantebarnet pris på![]()
Så smart du er.Nettopsatt meg på verandaen i mørket.
Hadde det egentlig heller ikke selv i dag, men gikk likevelSå flink du erkan du sende litt treningsmotivasjon til meg?
![]()