Må finne ny unnskyldning i permisjonen daKlart du kan det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må finne ny unnskyldning i permisjonen daKlart du kan det
Herlig han er som passer på degSitter og tenker på at om 12 dager kan lillebror gjerne komme!
Mannen har hvert bekymret mesteparten av helge pga maserier og nedpresslitt søt er han da ❤
VeldigGlad jeg har bil og førerkort![]()
Gjør ting så mye lettere.
Burde holde meg langt unna selv en halv
Men går greit da, vet at de vanlige er best så gidder ikke tulle med de heller![]()
Men ja snart ferdig! Kanskje jeg må ha med meg noen på barsel![]()
Naboen! Så hun har nok ikke fått mye kosDet vil jeg tro
Hvem har matet den?
Kos dere med matenInnom rommet en tur for bading og dusjing før vi skal spise
Ai ai. Støvsuge og rydde hele hovedetg var vel overivrig etter ungene sovnet
Flink du erAi ai. Støvsuge og rydde hele hovedetg var vel overivrig etter ungene sovnet
Jeg sitter da her fortsatt men må til butikken for å kjøpe ost osv, samt at jeg vil hjelpe dere ogsåGod kveldble det baking??
God kveldså flink du har vært!
Dusj pentNå må jeg i dusjen
Bra det hjalpTakkhjalp å legge seg nedpå litt
![]()
Haha skal jo være der i to dager helstIsj. Det høres veldig kjedelig ut .. :/
Høres ut som en god idé! Ville tatt med meg hele posen jeg![]()
Takk. Var så ukoselig syns jeg så måtte gå over . Liker det mer ryddig rundt megFlink du er da
Er ikke nabo glad i katter?Naboen! Så hun har nok ikke fått mye kos![]()
Huff høres ikke noe godt ut.Hjemme fra foreldre møte, med skallebank til tusen og lysvåken unge som fikk litt for mye febernedsettende![]()
Det klarer du jo lettJeg sitter da her fortsatt men må til butikken for å kjøpe ost osv, samt at jeg vil hjelpe dere også![]()
Må over 1111 innlegg også.
Siste mnd hvor det passer seg å vinne stelleveske
Hihi, det har du fortjentJeg vet!haha.. Mest for å kunne slappe av med sjokolade med god samvittighet nå i kveld
![]()