Det kjenner jeg igjen, blir heldigvis bedre daÅåh det er drit hardtså jo ut som en 80 åring når jeg vandra ut av soverommet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kjenner jeg igjen, blir heldigvis bedre daÅåh det er drit hardtså jo ut som en 80 åring når jeg vandra ut av soverommet
![]()
Hurra for detÅåh herregud aii aii auu. Ryggen min.. 20 min med å henge over sprinkelsenga.. Drit vondt å reise seg opp. Bamnet lavt en masse stygge ord som ikke skal skrives her.
Men hurraaa ungen har sovna![]()
Han mente at barn skulle sitte i vogna for det kunne komme noen som kjørte fort. Er jo fartagrense i gata og "barn leker skilt"What
Why??
Ouch da hadde jeg nok død litt innvendigHusker det var allsang på bussen og sjåføren spilte dansband musikk. Der led jeg litt![]()
God kveld bakedamaGod kveld damer, fikk akutt lyst til å lage sjokolade boller, har alt jeg trenger også![]()
Haha mc Donalds kan være å dra det litt langt men dyreparken er jo lærerik da.Jeg skal være "slem" tante å ta med ungen i Kristiansand dyrepark og innom mc Donalds på veien hjemhihi
Fant noen før jeg prøvde på pikachuMen tenk om du finner noen helt spesielle pokemon i Barcelona da
Pikachu er uansett lettest å få tak i egg
Noen folk altspHan mente at barn skulle sitte i vogna for det kunne komme noen som kjørte fort. Er jo fartagrense i gata og "barn leker skilt"
Sur gubbe rett og slett![]()
Er vist ei bakedame, kanskje det ble sånn fordi jeg ikke har fått brukt kjøkkenet mitt på en stundGod kveld bakedama
Hehe ja ser den. Hender jo vi endrer på det her også altså. Hva hadde dere i dag da?Jeg tar tre dager i slengen. Tar jeg hele uka, ender jeg opp med å ombestemme med til helga og kjøper noe annet![]()
He he det kan værEr vist ei bakedame, kanskje det ble sånn fordi jeg ikke har fått brukt kjøkkenet mitt på en stund![]()
Heldige han daFant noen før jeg prøvde på pikachu
Kb fikk den uten at den stqkk av
Kjedelig men hadde nok gitt opp lenge før om det skulle rase![]()
Lager jeg det må jeg uansett vente til etter lillebror kommer for blodsukkeret mitt er ikke helt enig med meg i det siste![]()
Men må jo ha klart i fryseren![]()
Men da selger jeg ullen videreLeste meg videre i tråden. Så såg det etterhvert![]()
Aldri merOuch da hadde jeg nok død litt innvendig![]()
Håper dere koser dere max på tur ❤Innom rommet en tur for bading og dusjing før vi skal spise
Kan prøve å bruke det som unnskyldning ihvertfallHe he det kan vær
Formen bedre?Vært på jobb her og![]()
Happy meal må jo ungen fåHaha mc Donalds kan være å dra det litt langt men dyreparken er jo lærerik da.