Å så kjipt daHar sett på det og også kjeramikk sett med fat, skål og kopp med navn og dato. Men det er så himla lang leveringstid. Og jeg er forsent ute![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så kjipt daHar sett på det og også kjeramikk sett med fat, skål og kopp med navn og dato. Men det er så himla lang leveringstid. Og jeg er forsent ute![]()
Vi har vært påomvisning på camp nouGod formiddag! Hva er planene for dagen?
Her også, eller har ikke sjekka gradestokken men det er varmt nokStrålende sol og 24 grader!![]()
Så ekkelt!Huff!
En sort bil med en mann prøver å lokke til seg barn her i bygda vår!
Håper virkelig politiet får kloa i ham!
JaGodt hun stiller opp
Oh herlige trøndelagKjedelig med sånt vær
Hvor i landet bor du?
Hiih det er mine planer idag detFlink du varjeg gjorde ingenting
![]()
Hva?? :OHuff!
Huff så gale!! Pass godt på barna deres ! Ekle syke mannfolkHuff!
Her er det snart kveldsmat tidVært på deilig tur i skogen. Nå må jeg snart begynne på middag
Hadde du klart lage sengetepper tror duHiih det er mine planer idag det![]()
Så overnattings hadde gått bra?Jahaha svigermor hadde sovet 2 timer i natt. Hun hadde nærmest sittet ved reisesenga "var redd jeg ikke skulle høre henne"
Det gjør du sa jegstakkars også 2 timer søvn da
![]()
Når pleier dere å spise middag? Vi spiser middag gjerne i 5-6 tiden og har frukt eHer er det snart kveldsmat tid![]()
Etter det jeg søker opp om det, tror jeg ikke jeg har kunnskapen :/ det krever quilting for å få det bra til. Med litt tykkelse.Hadde du klart lage sengetepper tror du?
Middag tidlig idag. 1530. Ellers middag 16-1630. Jenta legger seg 1830 såNår pleier dere å spise middag? Vi spiser middag gjerne i 5-6 tiden og har frukt e
OK forstår detEtter det jeg søker opp om det, tror jeg ikke jeg har kunnskapen :/ det krever quilting for å få det bra til. Med litt tykkelse.
Og min maskin er ikke beregnet til det. Har ikke særlig stor bredde under maskinen til mye stoff. Så må si pass![]()
JaaSå overnattings hadde gått bra?![]()