Skravletråd September

God kveld:). Vært en strålende dag her, babysvømming, besøk hos en venninne og skikkelig kvalitetstid med storebror da han skulle legges:). Lillebror var litt mer styr å få til å sove men omsider sovnet han rundt 21.30:)
Høres ut som du har hatt en herlig dag :)

God kveld:). Vært en strålende dag her, babysvømming, besøk hos en venninne og skikkelig kvalitetstid med storebror da han skulle legges:). Lillebror var litt mer styr å få til å sove men omsider sovnet han rundt 21.30:)
godt de har sovnet begge to da ;)
slitsomt de kveldene de ikke er helt villige til å legge seg med det første. :)

Rumpa mi sitter tydeligvis fast i sofa. Tenkte for en time siden at nå skulle jeg gjøre siste rest av husarbeid. Jeg sitter enda

godt de har sovnet begge to da ;)
slitsomt de kveldene de ikke er helt villige til å legge seg med det første. :)
Helt sant:-). Lillebror er bare 6 uker enda så ikke så farlig med han enda om han ikke sovner med en gang men han kaver fort med puppen og storebror er fæl med å vekke alle i 6 om morgenen. Lillebror sover også lite på dagen. I morges våknet jeg faktisk av at jeg ikke kunne forstå hvor storebror var blitt av (han lå med oss i natt). Trodde kanskje gubben hadde lagt han tilbake i egen seng da han kom hjem fra jobb i 12 tiden i natt men da jeg reiste meg opp sto han i fotenden av sengen og kikket på oss:-)

Helt sant:). Lillebror er bare 6 uker enda så ikke så farlig med han enda om han ikke sovner med en gang men han kaver fort med puppen og storebror er fæl med å vekke alle i 6 om morgenen. Lillebror sover også lite på dagen. I morges våknet jeg faktisk av at jeg ikke kunne forstå hvor storebror var blitt av (han lå med oss i natt). Trodde kanskje gubben hadde lagt han tilbake i egen seng da han kom hjem fra jobb i 12 tiden i natt men da jeg reiste meg opp sto han i fotenden av sengen og kikket på oss:)
Vesla vår bruker hele senga vår når hun sover hos oss.. kan våkne med henne sovende nede ved bena mine :P

Rumpa mi sitter tydeligvis fast i sofa. Tenkte for en time siden at nå skulle jeg gjøre siste rest av husarbeid. Jeg sitter enda

Haha :D
Fort gjort det der. Skummelt med sofasitting ;)

Er det mulig?!

Står i dusjen med gåsehud og fryser. Tenker at det må være noe galt med blandebatteriet.
Skrur varmen litt og litt opp..
Fortsatt gåsehud og fryser.

Tar opp badetermometeret til Knøtte....
45 varmegrader viste den...

hmm...

Syk? Veldig? Sjekka tempen DIN?

Back
Topp