Vi skal holde deg våken!Ååh jakom i mål 20:15
skal prøve å ikke slukkne på sofaen i kveld haha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal holde deg våken!Ååh jakom i mål 20:15
skal prøve å ikke slukkne på sofaen i kveld haha
![]()
Sov godt søte duPusser tenna og tar kveld. Altfor pjusken i formen. Fått skravla en god del da![]()
Da må du kjøpe toSyns posen er litt liten jeg da![]()
Kan fort ta noen dager jaSeeeeeriøst. Tar det lang tid for en tann å komme helt gjennom? Vi ser kanskje 1 millimeter med hjørne av første tanna til lille. Men du og du som hun plages :-/
Er det så ille da?Kom brått til å tenke på julaften ! Gruer meg![]()
Har lyst til å være hos mamma, men om bestemora Mi og tanta mi skal dit blir det et annet stedKjedelig.. Jeg og sambo har ikke diskutert det enda en gang. Burde vi kanskje...
Haha, lykke til med foringFøles sånn ut noen ganger!!!
Og i arabisk kultur skal man trykke i besøk så mye drikke og mat/kaker som mulig på så lite tid som mulig føles det som!
Nei, sikkert bare jeg som tenker for myeEr det så ille da?
Det skjønner jegNjæ. Hun bare er sånn. Jeg skapte et barn som både sover og spiser :O :O Kollegaene mine på jobb pleier være så misunnelige![]()
Aha hva skjer der ?Göteborg![]()
Er vel framme om 90 min ca![]()
Hvorfor det?Kom brått til å tenke på julaften ! Gruer meg![]()
Lurt å legge seg da ja! God natt og håper det ikke blir illeTror jeg har ett cluster anfall på vei så takker for meg før den slår til. God natt damer![]()
Har lyst til å være hos mamma, men om bestemora Mi og tanta mi skal dit blir det et annet sted
På vei til Gøteborg?Ja er det! Og nå er jeg på veier uten mye dekning![]()
Får skikkelig vondt av henne :-( Våkner hvert 30 minutt av falsk krupp i tillegg.Kan ta laaaaaaang tid....![]()
Ikke sett5th wave
Jo takk. Drikke er heldigvis lett men ikke alltid jeg har kaker, is eller lignendeHaha, lykke til med foring![]()
Jeg har så teit familieHvorfor det?![]()