Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere får ha god turBare pakke ferdig så er jeg klar
Har du wonder weeks appen? Den gir grei oversikt over utvikklingssprangIkke prøvd Dentinox. Foreløpig bare brukt den avkjølende gelen. Mulig det er flere ting på en gang.
Det minner veldig om utviklingssprang ja. Hatt en sånn runde tidligere også. Hun er snart 7 mnd nå, 5 mnd etter termin. Blir forvirret av sprangeneMen jeg ga henne en paracet og litt kaldt og tygge på, da sovnet hun igjen.
Du skulle filmetSer det for meg! Bøyer seg frem, låser opp døra, åpner den, og tar løpefart og hopper over søppelposene![]()
Det får dere gjøreJaa, den gjør nok detEr helg, så da får jeg og mannen finne på noe med lille.
Takk for detDere får ha god turhåper den blir fin
Jeg skal såå gjøre det neste gang, eller enda bedre, prøve sjælDu skulle filmet
Flinke altså ! Hva er krav i dag ?Tja. Jeg hadde planer om å sove litt til straks. Måtte bare hjelpe dattera med skolematen
Ja, vi klarte 8000 og noeSatser på at vi klarer dagens også.
Ja det er det. Der da?God morgen! Alt vel?![]()
Greit nok iallefallGod morgen
Sovet godt?
Ha ha hadde vært kultJeg skal såå gjøre det neste gang, eller enda bedre, prøve sjæl
Haha. Plutselig har jeg min egen youtubekanal vettuneida det skal jeg ikke.
6500 innlegg og 180 tråderFlinke altså ! Hva er krav i dag ?
Frøkna sover dårlig for tiden ja. Jeg som trodde jeg hadde fått en sovebaby til å begynne medUrolige barn?![]()
Bedre enn ikke no søvnGreit nok iallefallfføkna våkner en del for tiden
Kan feste go pro kamera på hue å hoppe over søppelsekkene. Du det skal prøves ut neste gangHa ha hadde vært kult
Hahaha ja de får til mye rart på sitt hjelpsomme visHerlig ♡ De små kan fort være "hjelpsomme" på skriving. Mi tok en gang telefonen min mens jeg halvsov, da hun var ca 2 år - og klarte på et magiskt vis å dele et bilde av seg selv på Facebook![]()
Våkna nåFikk du sovet litt?
Aha det bør gå bra6500 innlegg og 180 tråder
God morgen ja. Lykke til hos kiropraktorGod morgen. Da var det å levere storebror i bhg
. Så kiropraktor
![]()