Det hadde vært veldig fint duHjelp, jeg kommer til unnsetning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært veldig fint duHjelp, jeg kommer til unnsetning![]()
Håpet hun snart er i form igjenSkravle skravle. I dag har vi gått tur med lilleHun er ikke helt pigg, men godt pakket inn i vogna med kos så var hun fornøyd. Sliter med å få hun til å spise om dagen. Hm. Håper det gir seg snart, hun har ikke særlig å gå på.. Alle hatt en bra dag?
Nei tror ikke det.Oops, kanskje ikke mye hjelp å hente der![]()
Skravle skravle. I dag har vi gått tur med lilleHun er ikke helt pigg, men godt pakket inn i vogna med kos så var hun fornøyd. Sliter med å få hun til å spise om dagen. Hm. Håper det gir seg snart, hun har ikke særlig å gå på.. Alle hatt en bra dag?
blir i 2018Bryllup neste år ?
alt velNæmmen, så koselig å se deg!!
Alt bra??
huske ikke selv sist jeg var her heller. Ja. jobber til 15:00 i morgen.det går fintordner mere i morgen
husker ikke sist jeg så deg her. Jobber du i morra foresten ?
Gikk bra![]()
det har skjedd en gang med hu mi.. å da var hu sykTsk. Mi bruker komme bort til meg og si at "nå synes jeg det er på tide å sove"
Men hun KAN hoppe litt rundt over hele stua - noe som stresser hundene, og fører til et enormt bråk.![]()

jo takk det samme duDet var lenge siden!
Hvordan går det?![]()
Da ser du meg sikkerthuske ikke selv sist jeg var her heller. Ja. jobber til 15:00 i morgen.
Huff stakkars, håper hun snart blir friskere og får det lettereSkravle skravle. I dag har vi gått tur med lilleHun er ikke helt pigg, men godt pakket inn i vogna med kos så var hun fornøyd. Sliter med å få hun til å spise om dagen. Hm. Håper det gir seg snart, hun har ikke særlig å gå på.. Alle hatt en bra dag?
Huff da! Da må noen på en butikk.Tom for Pepsi![]()
Fikk tatt siste skvett, så klarer meg til i MorgenHuff da! Da må noen på en butikk.
oohh!!!!Da ser du meg sikkert![]()
Joa her går det bra, blitt høygravid og venter på uke 37 så han kan tenke på å komme utjo takk det samme dugår bra her.
Deg da?
det har skjedd en gang med hu mi.. å da var hu syk![]()
Hvis jeg gidder å gå oppomoohh!!!!![]()
Har ikke tid til 4000Tror jeg ikke noe på![]()
Ja er nok lurt det dablir i 2018
Med 2 konfirmasjoner og oppussing neste år er det greit med litt mer tid
alt veldeg da?
huske ikke selv sist jeg var her heller. Ja. jobber til 15:00 i morgen.
det har skjedd en gang med hu mi.. å da var hu syk
jo takk det samme dugår bra her.
Deg da?
Det var da godtFikk tatt siste skvett, så klarer meg til i Morgen![]()
hehehe høygravid er gøyJoa her går det bra, blitt høygravid og venter på uke 37 så han kan tenke på å komme ut
Ikke så spesielt spennende her med andre ord
ja da sier jeg bare lykke til med nr 2Hehe.. Nei, altså.. jeg er velsignet med en unge som alltid har sovet lenge, legger seg frivillig, som MÅ pusse tennene hver kveld (hun var vanskeligere som yngre men.. nå er det viktig), og som spiser alt hun blir servert
Kommer til å få sjokk ved neste barn![]()
jeg blir fornærma om du ikke kommer!Hvis jeg gidder å gå oppom![]()
tror det jeg ogsåJa er nok lurt det da
Hun er en tøffing, så det vil jeg tro :-D Mer utholdenhet enn sin mor hvertfallHåpet hun snart er i form igjen![]()
Vært litt pjusk noen dager, men veldig våken og kvikk egentlig. Men sover dårlig og spiser dårlig.Er hun syk?
Sånt er kjedelig..
Jeg har hatt en litt tøff dag. Men! Har tatt helg i det minste![]()
Ja, hun drikker masse vann i det minste. Tror hun er litt ekkel i halsen, og da vil hun ikke alltid ha mat. Ammer litt da. Hatt en bra dag?Huff stakkars, håper hun snart blir friskere og får det lettere