Skravletråd September

Å nei det har ikke noen nevnt!! :o
Da skal jeg ta Levaxinet tidligere i steden!
Men den her setningen skjønte jeg ikke... Hva er det jeg skal tenke på?
"men husk på at mesteparten av jern preparater mister effekt ved kalsium som gjør det igjen vanskelig ved melkeprodukter!"
Skal jeg ikke spise melkeprodukter i samband med jerntabletter?
Ingen??? Huff!
1473352960887.jpg
1473352969018.jpg

Første er screenshot fra relis og andre er felleskatalogen.

Også ang melk fra apotek 1
1473353174468.jpg

Ville tatt en tur innom apoteket imorgen og spurt om du kunne snakket med farmasøyt ang hvordan du best tar de ulike preparatene, utrolig sløvt at ingen har nevnt de interaksjonene før da! Er jo ikke morsomt å ta en haug av tabletter så greit å vite at de får best mulig virkning, de fleste anbefalinger er heldigvis like i Norge og Sverige :)

Husker jeg delte vaskerom når jeg var student, der så forsvant det alltid en bh :p creepy medstudenter som bodde i bygget tror jeg :p

Måtte lese 2 ganger nå! 3 ikea poser :o ååh djeeez!! Det var mye! Da skal ikke jeg klage :p
Her er det elektronisk lås som kun securitas og eventuelt de som jobber her får åpnet så ganske greit det, mister aldri klær :D

Ja blir MYE annenhver uke! Men godt å få alt vasket da, bare slitsomt å rydde alt på plass igjen :p
Fine gangen min er ikke så fin med disse stående her.
Det "viktigste" er tatt ut da :p
1473353633409.jpg

God ettermiddag! Hvordan står det til? :)
Blæææh grusom ettermiddag med lillebror som bare hyler prøver jeg å gi storebror oppmerksomhet, lage middag osv. Nå prøver jeg å legge storebror mens lillebror bare hyler. Ikke lett. Storebror sutrer litt innimellom fordi han er egentlig trøtt men sove? Skal han da ihvertfall ikke. Har gitt opp å sitte ved siden av sengen hans, har lagt meg i vår seng og ammer lillebror som for en gangs skyld er rolig da. Så spent på når storebror skal sovne. Og bhg som skryter slik av han at han sovner på 5 min i vogn nå uten vugging. De kan dra en viss plass med den for nå har jeg holdt på i 40 min

Bhg kan dra lenger ut på landet med den at storebror sovner på 5 min i bhg nå uten vugging:mad:. Ikke søren om han skal sove hjemme ihvertfall. Og alle som sa at når de begynte i bhg så gikk det lettere med søvnen på kvelden også pga alle inntrykkene osv. Ja særlig:-/. Skikkelig irriterende. Og han er egentlig stuptrøtt.

Skjønner det er tungt å være alene med urolige småtroll:(
Utrolig tungt, spesielt når han yngste hele tiden gråter og skal bæres mens han andre også vil ha oppmerksomhet. Nå er det prosjekt å få storebror til å sovne noe som han tydeligvis ikke skal i kveld til tross for at han gnir seg noe veldig i øynene

Bhg kan dra lenger ut på landet med den at storebror sovner på 5 min i bhg nå uten vugging:mad:. Ikke søren om han skal sove hjemme ihvertfall. Og alle som sa at når de begynte i bhg så gikk det lettere med søvnen på kvelden også pga alle inntrykkene osv. Ja særlig:-/. Skikkelig irriterende. Og han er egentlig stuptrøtt.
Det kan jo gå fint i bhg da selv om det ikke gjør det hjemme

Back
Topp