Å fikk jeg også lyst til å stikke på treningPå treningførst Elixia også taekwondo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å fikk jeg også lyst til å stikke på treningPå treningførst Elixia også taekwondo
Å jaPå treningførst Elixia også taekwondo
Kos deg på babysvømmingStraks på babysvømmingmen etter det er jeg klar for å gire opp
kjekt med avledning daJa, særlig når det endte med en liten en som hylte da pappa dromen jeg lokket henne med bading
![]()
kan skjønne du er litt sliten og trenger en dusjGleder meg til neste uke når gubben har dagskift. Storebror er sutrete fordi han ikke får lov til å ta det han vil (kniver, sakser, ja you name it), lillebror er bare generelt urolig og må ammes og bysses mens storebror går rundt og vil ha oppmerksomhet han også og kos. Svetten siler hos meg siden det er så varmt og jeg er desperat etter en dusj men ikke sjans for det. Hater så inderlig de ukene gubben er på kveldsskift
bor i trondheimHvor i landet bor dere da?
god ettermiddag. Her er alt bare bra. Hva har du gjort i dag?God ettermiddag! Hvordan står det til?![]()
greit å få gjort detMannen på vei hjem
Kb hos kompis å gjør lekser
Jeg har ryddet litt her og der , hengt opp tøy
Liker å komme hjem til ryddig hus sågreit å få gjort det
Blir det gåtur på deg eller noe annet?Nei.
Kanskje på tide å dra hjem slik at jeg kanskje får litt tid med ungene før de legger seg og jeg drar på trening
der er jeg helt enig med deg. det er godt. mannen min derimot, han skjønner ikke det.Liker å komme hjem til ryddig hus så
det er nok kjekt. kos deg på treningNei.
Kanskje på tide å dra hjem slik at jeg kanskje får litt tid med ungene før de legger seg og jeg drar på trening
god ettermiddag. Her er alt bare bra. Hva har du gjort i dag?
hva er det til middag?Jeg har vært på jobb. Egentlig ikke rukket noe annet enn det i dag.. nå venter jeg bare på middag
Enn du?
Ikke min hellerder er jeg helt enig med deg. det er godt. mannen min derimot, han skjønner ikke det.