Skravletråd September

Tja spørs på hva du spiser osv det, jeg tar multivitamin og magnesium, men selvsagt også jern og nå metformin for svangerskapsdiabetes :(
Til vanlig holder der med magnesium.
Men har også gaviscon på nattbordet og den går fort for tiden :(

Blir utrolig godt når de bestemmer seg for å komme! :)
Ja! :D
Du høres ut som meg da med andre ord. Har Levaxin til vanlig, så tar jeg multivitamin og jern + magnesium i tillegg. Og nå Apocillin pga funn av GBS. Magen streiker snart :(
Kanskje du har tips på hva en kan spise for å motvirke løs mage i samband med penicillin? :o skal jeg gå for enda mer tabletter eller er det noen spesiell type mat som kan hjelpe?

Tror muligens ikke det går ordentlig opp for deg før du sitter med begge to på fanget.
Eventuelt får lillebror med hjem ;)

Men er vel ikke unormalt heller at man ikke helt kjenner det i løpet av et svangerskapet heller :)

Ja :)
Spist to brødskiver i morges og to (små) porsjoner spagetti til lunsj, så formen er bra :) snørrer litt og hoster, men det får man regne med ;)
Snørr og hoste hører hjemme til høsten så ikke spesielt rart ;)
Godt han er bedre :)

Det var digg med en powernap :) skulle egentlig spille litt the sims men så sovna jeg med frøkna :)

Ja! :D
Du høres ut som meg da med andre ord. Har Levaxin til vanlig, så tar jeg multivitamin og jern + magnesium i tillegg. Og nå Apocillin pga funn av GBS. Magen streiker snart :(
Kanskje du har tips på hva en kan spise for å motvirke løs mage i samband med penicillin? :o skal jeg gå for enda mer tabletter eller er det noen spesiell type mat som kan hjelpe?
Melkesyrebakterier hjelper mot løs mage i forbindelse med antibiotika, om du vil kan du jo ta tabletter og men kan like gjerne ta yogurt eller fil.
Og typisk nok har du også sånn fin kombinasjon av medisiner nå.

Husk at du ikke skal ta Levaxin samtidig som jern og magnesium, vet ikke om de har sagt noe men det burde de ha gjort ihvertfall.
Minimum to timer fra inntak av Levaxin før du tar jern og magnesium eller omvendt, men husk på at mesteparten av jern preparater mister effekt ved kalsium som gjør det igjen vanskelig ved melkeprodukter!
Har noen sånne kombinasjoner selv da så blir fort mye å tenke på! :(

Back
Topp