Skravletråd September

Ull under og andre utenpå er gull.
Om bhg fungerer sånn. I den bhg eldste gikk de første årene, ja!!

Der de har gått siden fungerer ikke personalet sånn.

Regnvotter med fleece i. Tykke votter på vinteren.

Eldste hadde ikke vinterdress han i Bergen. Han fikk en reima-parkdress som han hadde hjemmestrikket ulldress under (som "ullfor", og selvsagt ull under som vanlig) og den brukte han med mindre ull under når våren kom. Og når det regnet. Personalet så at han var varm og tørr.

Her bare får man beskjed om at ungen mangler vinterdress og forede votter. Hjemmestrikket Ullvotter er det dummeste de ser, de tåler ikke vann. (jeg har nå strikket tovede votter også jeg. De tåler kanskje ikke vann som en regnvott, men fingrene er varmere...)
Har uforede regnvotter. Men kunne jo hatt forede også :) enn så lenge virker det som det funker med uforede. Såfremst de bruker de jeg strikket. Som er slike:
http://4.bp.blogspot.com/-kleyP7E42kY/ULXzf6dd2GI/AAAAAAAABCE/XgfTjj19OYE/s1600/084.JPG

Hjemmestrikka er tull? Aldri hørt.. håper min bhg bruker hjemmestrikken vi sender med. Har strikket flere sett til henne som jeg vil de skal bruke. Hun regulerer tempen mye bedre med ull enn med fleece.

Har kommet frem til sykehuset og venter... kan noe please sende meg noen gode tanker?? Er så nervøs ar jeg holder på å dø på meg!!

Har uforede regnvotter. Men kunne jo hatt forede også :) enn så lenge virker det som det funker med uforede. Såfremst de bruker de jeg strikket. Som er slike:
http://4.bp.blogspot.com/-kleyP7E42kY/ULXzf6dd2GI/AAAAAAAABCE/XgfTjj19OYE/s1600/084.JPG

Hjemmestrikka er tull? Aldri hørt.. håper min bhg bruker hjemmestrikken vi sender med. Har strikket flere sett til henne som jeg vil de skal bruke. Hun regulerer tempen mye bedre med ull enn med fleece.

hjemmestrikka er det beste som finnes på vinteren;)

Når man legger seg med dundrende hodepine og våkner med dundrende hodepine....
Huff da man skal jo helst slippe hodepinen etterhvert.
Hvordan går det nå?

God dag alle;) Ha en flott dag :) Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag:( men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas;):cool:
Kanskje greit å få det unnagjort så fort som mulig da?

Ja, samme her. :( Og føler jeg spiser ett helt apotek hver kveld! Alle disse vitaminer og mineraler. Og antibiotika i tillegg. Det er totalt 8 tabletter hver kveld! :o og magen er helt ur balanse! :(
Tenker at klart vitaminer er bra, men det må være mulig at det blir for mye og?
Er koselig å se hvordan magen endrer forme når jenta spinner rundt og sparker der inne da :) og jeg har klart meg helt fra bekkenplager, så jeg har vel ikke så mye å klage på egentlig :) bare gleder meg så sinnsykt til hun kommer!! :D
Tja spørs på hva du spiser osv det, jeg tar multivitamin og magnesium, men selvsagt også jern og nå metformin for svangerskapsdiabetes :(
Til vanlig holder der med magnesium.
Men har også gaviscon på nattbordet og den går fort for tiden :(

Blir utrolig godt når de bestemmer seg for å komme! :)

Jo takk. En annen er jo vant det nå, for det er definitivt ikke første gangen! Men morfar er ikke vant det... Her finnes det penner litt overalt og jeg tenkte ikke at gutten skulle finne på noe slikt nå. Tenkte han lærte seg når han gikk løs med en sprittusj på loftet hjemme sist :o
Men jeg klarte heldigvis å få vekk det! Mormor vet ikke noe en gang, fortalt det for morfar og han var imponert når han så stolen i går :)
Godt det da, men unger lærer ikke like fort som vi burde gjøre ;)
Har ei vilter jente så her tar vi alle forhåndsregler på slike ting :o

Han sov i totalt tre timer igår :o
Feberen sank litt utover kvelden og han ble egentlig piggere og piggere også :) men spiste ingenting da :( totalt to kakskiver på hele dagen.
Men idag er han pigg og feberfri :) vi tar det litt med ro allikevel da, og han må få spise opp seg litt.
Godt han er pigg og feberfri, håper det holder seg sånn!

Ikke lenge igjen nå da:)
Nei er ikke så lenge gilde nå.
Jeg er mest klar for å få kroppen min tilbake, også få kose med baby men at jeg er tobarnsmor da det har ikke helt hjernen forstått tror jeg :p

Nei er ikke så lenge gilde nå.
Jeg er mest klar for å få kroppen min tilbake, også få kose med baby men at jeg er tobarnsmor da det har ikke helt hjernen forstått tror jeg :p
Tror muligens ikke det går ordentlig opp for deg før du sitter med begge to på fanget.

Back
Topp