Takk for detKrysser alt jeg har![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detKrysser alt jeg har![]()
Ja akkurat nå er det det altsåSå frustrerende!
Nei jeg har ikke detUff, sånt tull har du jo ikke tid til!![]()
Håper du finner ut av det du skal snart. Jeg hadde tilta tror jeg. Misliker sterkt å ikke vite.Ja akkurat nå er det det altså
De må jo finne ut av det innen kl 12 for det brevet må vi ha å må vi til drammrn å hente det må jeg dra senest kl 13Håper du finner ut av det du skal snart. Jeg hadde tilta tror jeg. Misliker sterkt å ikke vite.
Ja sjeldent det er så mye action her i huset. Nesa går det bra medGod morgen jaDere har jo hatt nok å drive med på morran
Håper deg går bra med nesa.
Ja det kaller jeg morgenen sinOi for en morgen!!håper dagen ikke blir sånn i hele dag
![]()
Så bra daJa det kaller jeg morgenen sinheldigvis er det ganske rolig nå
var en tur på butikken istad bare.
Da begynner de å få dårlig tid. Hmm.De må jo finne ut av det innen kl 12 for det brevet må vi ha å må vi til drammrn å hente det må jeg dra senest kl 13
Kulepenn fra en tøy-stolHva måtte du fjerne?
Mhm de gjør detDa begynner de å få dårlig tid. Hmm.
ÅhJeg må ha en sånt bevis sånn st vi får med kb sin medisin på tur.. hun skulle sendt den for en uke siden
Drar i morgenÅhska dere fara snart? Rekker du å gå det i tide?
Godt du fikk det vekk.Kulepenn fra en tøy-stol![]()
Plagsomt. Da får de heller la være å si noe hvis de får problemer med å følge opp.Mhm de gjør det
Andre gangen hu ikke følger opp det hun sier nå..
Sisr gang var det resept. Utrolug irriterende i grunn for jeg får jo aldri tak i hennePlagsomt. Da får de heller la være å si noe hvis de får problemer med å følge opp.
Heldigvis så skal hun sove snart, hun bare vet det ikke ennåSå bra da![]()
Godt ikke alle morgoner er likens![]()
Det er ganske sløvt:/Sisr gang var det resept. Utrolug irriterende i grunn for jeg får jo aldri tak i henne
Mhm det er detDet er ganske sløvt:/
Og god formiddagGod morgen![]()