Høres jo nesten it som det er rødvinen jaEgentlig ikke. Tror kanskje det er rødvin jeg ikke tåler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres jo nesten it som det er rødvinen jaEgentlig ikke. Tror kanskje det er rødvin jeg ikke tåler.
Jo. Dro til legen idag for nye prøver. Crp på tur ned. Men sakte. Så tar visst tid for antibiotikaen og virke denne gangen. Fikk noe for hosten og. Så kanskje jeg får sove inatt. Håper bare på å bli kvitt whiskystemmen og kunne snakkeHuffskulle ikke antibiotikaen begynt å virke til nå? :/
Har vætt på mange jegJa det hørtes deilig utikke vært på så mange sånne
Fortsatt god bedringJo. Dro til legen idag for nye prøver. Crp på tur ned. Men sakte. Så tar visst tid for antibiotikaen og virke denne gangen. Fikk noe for hosten og. Så kanskje jeg får sove inatt. Håper bare på å bli kvitt whiskystemmen og kunne snakke![]()
Nam! Håper den hjalp.Mr freeze![]()
Huff da! God bedring.Jo. Dro til legen idag for nye prøver. Crp på tur ned. Men sakte. Så tar visst tid for antibiotikaen og virke denne gangen. Fikk noe for hosten og. Så kanskje jeg får sove inatt. Håper bare på å bli kvitt whiskystemmen og kunne snakke![]()
Takk takkFortsatt god bedring
Tusen takkHuff da! God bedring.
Til dem svarerHvor lenge må du vente på svar da?
Typisk.Til dem svarer![]()
Lykke til på kamp!På vei til kamp
Gleder meg til å finne senga i kveld
Så braTusen takkimorgen skal formen pleies iallefall. Lang dusj og sove. Har fri
![]()
Sprek du erLykke til på kamp!
Jeg og kidden har nettopp vært å jogget. Jeg dør... han løper enda...
Det gjorde denNam! Håper den hjalp.
Takk søta :* nå er cosylan (hostestillende medisin) intatt. Så håper jeg på en hostefri kveldSå bradet er deg vel unt
![]()
Så deilig han hjalp tilEndelig kan jeg juble litt over mannen, som gidder å rydde kjøkkenet. Og som var så grei å tok med seg lillemor ut, og som kjøpte sjokolade til meg
På ingen måte, men jeg skal bliSprek du er![]()
Cosylan pleier å funke på meg i hvert fallTakk søta :* nå er cosylan (hostestillende medisin) intatt. Så håper jeg på en hostefri kveld