Skravletråd September

Kommet meg oppi senga
I morhen må vi i banken å sette inn penger
Lurer på hva de tar i gebyr..

Mannen min gjør det..

Mannen min er også sånn. Frustrerer meg veldig at han ikke kan begynne tidligere.. Han kan ikke bestille noe fra nett og forvente å få det til jul eller noe. :p

Jeg måtte krype til korset i sta å spørre samboer om han kunde smøre mine fryktelig tørre føtter... Det var helt umulig å slappe av i sengen for det "freste" i sengetøyet når jeg byttet posisjon på føttene :o men alle som har prøvd å smøre føttene med en overvokst melon midt på magen vet jo at det er like enkelt å utføre som det e for en kamel å tre en nål med tråd :P
Da kom han direkt og satte seg i skredderstilling på sengen og smurte hver fot nøye. Med sånn ca tre ganger så mye lotion som jeg pleier å ha ;)
Enn å være så heldig! ❤️
God natt damer! Imorgen kjører jeg og storebror 50 mil til Sverige :)

Det må bli kake ja:) men tenker du å
ordne til veldig denne første bursdagen også? Her er vi ikke helt enige.
Når hun blir et år? Eller når hun blir fem?

Når hun blir et år blir det ikke kake med Elsa eller Kitty.
Men når hun blir fem?
Ser at jeg lager kake og har stort selskap på dagen til storebror noen mnd før? Vet utmerket godt når hun selv har bursdag og storesøster allerede planlegger kaken jeg skal lage til hennes bursdag? Så skal jeg si "nei, vennen, på din bursdag lager vi ikke kake for det kommer ikke så mange? Jeg lager en en annen dag når flere har tid til å komme? På bursdagen din kan du blåse lys på geleen?

(kake første bursdag blir det også, en sånn baby får grise med. Det har vi bilder av at de andre to fikk på sin første dag. Men det er en enkel kake)

Back
Topp