Skravletråd September

Æsj. Vi har ikke noe godt i skapene :(

Slik jeg hadde det i forrige uke:-/. Spent på kvelden når storebror skal legges jeg. Brukte laaang tid i helgen og denne uken er jeg alene med leggingen og lillebror kan være litt styrere på kvelden
Åh, jeg håper det har gått greit for deg ikveld? Ikke lett det her alltid. Her ble det sent i går, og det forplanter seg et par dager frem i tid... Har forsøkt å øke litt på fast føde, da hun plutselig vil ammes 4 ganger i løpet av natta.

Ja jeg skal ha 29, Men har 23 :/

Jeg mente masker pr 10 cm ! Tror jeg. Var vel det som stod på garnnøstet mitt i alle fall :p

Men om du mente cm, strikker du for fast. Mente du masker, strikker du for løst.. Du får bytte pinne..?

Jeg mente masker pr 10 cm ! Tror jeg. Var vel det som stod på garnnøstet mitt i alle fall :p

Men om du mente cm, strikker du for fast. Mente du masker, strikker du for løst.. Du får bytte pinne..?
Skal ha 29 masker på 10 cm og jeg har 23. Vil det hjelpe å kun bytte pinne ?

Skal ha 29 masker på 10 cm og jeg har 23. Vil det hjelpe å kun bytte pinne ?

Om du går ned en pinnestørrelse eller flere, vil det hjelpe. Enten det, eller så får du bevisst strikke strammere..?
Jeg strikker ALT for løst selv. Klarer ikke strikke stramt. Må gå ned flerfoldige pinnestr :p Om jeg skal bruke pinne 7, må jeg gjerne gå ned til pinne 5...

Om du går ned en pinnestørrelse eller flere, vil det hjelpe. Enten det, eller så får du bevisst strikke strammere..?
Jeg strikker ALT for løst selv. Klarer ikke strikke stramt. Må gå ned flerfoldige pinnestr :p Om jeg skal bruke pinne 7, må jeg gjerne gå ned til pinne 5...
Da prøver jeg det :)

Synes det var helt enormt stille her på forumet i kveld :p

Begynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg! :D

Begynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg! :D

Isj. Det kan virkelig betegnes som en skikkelig drittdag..!! Håper du får en bedre dag i morgen ♡

Back
Topp