Kjenner ingen som venter foreløpig, 3 av venninnene mine fikk i april, april og juniOm du kjenner noen andre som venter barn, er jo det en fin ting! Julen kommer snart og![]()
Får legge den bort kanskje, og vente litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ingen som venter foreløpig, 3 av venninnene mine fikk i april, april og juniOm du kjenner noen andre som venter barn, er jo det en fin ting! Julen kommer snart og![]()
God nattDa finner denne damen sengagod natt.
Kjenner ingen som venter foreløpig, 3 av venninnene mine fikk i april, april og juni
Får legge den bort kanskje, og vente litt![]()
Å nei for en start på ukaVirkelig. Den sauejakten jeg slapp unna i går, må jeg ta opp i morgen istedet![]()
Hyggelig han har venner menntrist med lite tid sammenJa jeg skjønner hva jeg har å se frem til :-o
Hva synes du selv?
God natt og sov godtDa finner denne damen sengagod natt.
Å nei for en start på uka
Lov å håpe på detFår håpe vi finner dem fort (.. så slipper jeg flere turer opp til neste helg)![]()
Ja jeg tenker det samme. Men men, sånn er det vel bare...Hyggelig han har venner menntrist med lite tid sammen
Ja er nok dessverre detJa jeg tenker det samme. Men men, sånn er det vel bare...
Jeg må skravle bittelitt tilGod natt.
Jeg må spise litt.
God natt til deg!Tror jeg tar kvelden nå jeg
Må gå å legge degBlir sikkert sittende her til langt på natt med serien min, slik at det blir supergøy å stå opp i morgentidlig ...!
Må gå å legge deg