Skravletråd September

Ja. Er det jeg synes er rart. Er på gubbens konto.

Men han ringer nok leger uten grenser først. Er ikke det lurt? At de ikke sender flere regninger? Eller holder det å ta kontakt med banken og klage? De har tross alt opprettet en avtalegiro uten hans godkjennelse

Kan gjerne ta det begge steder, men avtalen kan sies opp i netbanken i kveld og da kan de ikke trekke mer. Ta kontakt med banken og SJEKK hvordan dette har skjedd, ikke ANKLAGE, men SJEKKE. HVOR godkjeniga har kommet inn, for det SKAL IKKE VÆRE MULIG uten.

Ååh, heldig ♡ Har også lyst på en flott stelleveske! Men siden jeg ikke er blitt gravid enda en gang, så haster det ikke akkurat :p
Jeg tror det er den eneste "luksus"-tingen vi har til babyen, sto at den er verdt 1800kr :eek: For en stelleveske liksom :p
Det meste andre har vi fått tak i brukt, bortsett fra ny bilstol da :)

Det blir nok til deg også etterhvert :)

Skal Google:) men høres ut som en søt hund.
De fleste hunder er nok søte for de som eier dem :)
Det rare med Lagottoer er at de skifter farge så fort. Hun var mørke, mørke brun, nesten svart, da mamma fikk tak i henne. Nå er hun lyyyys brun med masse grått i seg :p

De fleste hunder er nok søte for de som eier dem :)
Det rare med Lagottoer er at de skifter farge så fort. Hun var mørke, mørke brun, nesten svart, da mamma fikk tak i henne. Nå er hun lyyyys brun med masse grått i seg :p
Helt klart. Mamma og pappa har en labradoodle. Den er ille søt syns jeg i hvertfall

Jeg tror det er den eneste "luksus"-tingen vi har til babyen, sto at den er verdt 1800kr :eek: For en stelleveske liksom :p
Det meste andre har vi fått tak i brukt, bortsett fra ny bilstol da :)

Det blir nok til deg også etterhvert :)

Ja, altså.. ville neppe kjøpt så dyr stelleveske selv heller. Er veldig for bruktkjøp og ebay på mye.. Men når man vinner slikt er det jo bare flott :D

Ja, altså.. ville neppe kjøpt så dyr stelleveske selv heller. Er veldig for bruktkjøp og ebay på mye.. Men når man vinner slikt er det jo bare flott :D
Nei, ikke sant? Det som er litt dumt er jo at jeg kjøpte en stelleveske for 2 mnd siden, den kosta 299kr liksom :p
Får prøve å selge den/gi den bort den jeg kjøpte. Litt kult å ha en så dyr stelleveske også, men bare fordi jeg vant den :p

Nei, ikke sant? Det som er litt dumt er jo at jeg kjøpte en stelleveske for 2 mnd siden, den kosta 299kr liksom :p
Får prøve å selge den/gi den bort den jeg kjøpte. Litt kult å ha en så dyr stelleveske også, men bare fordi jeg vant den :p

Om du kjenner noen andre som venter barn, er jo det en fin ting! Julen kommer snart og :D

Back
Topp