Nå det vet jeg ikke om er trygtDa får de bake nye :O
Mannen er virkelig ingen baker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå det vet jeg ikke om er trygtDa får de bake nye :O
Et sted må jo de være også. Men de får ikke være inne lenge om jeg finner de. Prøver å geleide de ut vennlig men bestemt. Ofte så må de nok bøte med livet disse stakkars 6- og 8 beine krypa.
Her ble mesteparten spist opp før barseltidenMå nok det ja, men vil gjerne ha noe til barselstiden også![]()
Veldig forståeligDet er veldig sleipt! Ingen som har sagt ja til det. Ingen brev i posten. Ingen spørsmål om å godta. De har rett og slett godtatt for oss! Så det vanker en telefon til de imorgen! Avtalegiroen ble lett sletta!
Jeg søkte på en jobb på ahus. Fikk mail. Det stod "
Dette er en epost som går ut til samtlige søkere til stillingen som kjøkkenassistent på Ahus, 75% stilling.
Jeg er dessverre forsinket i ansettelses prosessen men de som er aktuelle til intervju vil bli kontaktet i begynnelsen
av neste uke.
Tusen takk for tålmodigheten deres"
Vil det si at jeg er en av de??
Hoho vi vil helst ha hus. Leilighet funker også. Hallo dere skal jo komme på besøk neste sommer joo![]()
Hihih. Hvem vetJeg søkte på en jobb på ahus. Fikk mail. Det stod "
Dette er en epost som går ut til samtlige søkere til stillingen som kjøkkenassistent på Ahus, 75% stilling.
Jeg er dessverre forsinket i ansettelses prosessen men de som er aktuelle til intervju vil bli kontaktet i begynnelsen
av neste uke.
Hoho vi vil helst ha hus. Leilighet funker også. Hallo dere skal jo komme på besøk neste sommer joo![]()
Alt kan læresNå det vet jeg ikke om er trygt![]()
Mannen er virkelig ingen baker![]()
Kjøpe du grøt ?Dro en tur på butikken jeg gitt![]()
Det er veldig sleipt! Ingen som har sagt ja til det. Ingen brev i posten. Ingen spørsmål om å godta. De har rett og slett godtatt for oss! Så det vanker en telefon til de imorgen! Avtalegiroen ble lett sletta!
Litt koselig at det trommer på taket, men er kanskje ikke så koselig akkurat nå?Fysj som det regner
Må finne et sted i fryseren mannen ikke vil lete og lage med en gang han reiser på jobb med null spor etter baking når han kommer hjemJeg prøvde det. Alt ble spist opp før barseltiden![]()
Kult det hadde vært noe for megJeg søkte på en jobb på ahus. Fikk mail. Det stod "
av neste uke.
Ja må nok det jaDu må hjemme dem bedre![]()
Ja hahaKjøpe du grøt ?
Så sentDro en tur på butikken jeg gitt![]()
Fikk så lyst på grøtSå sent![]()
Kan ikke spise de selv daHer ble mesteparten spist opp før barseltidenoops!
Hehe! Jeg gjør noe rett etter at vesla har lagt seg. Syns ikke jeg skal drive med for mye den siste timen før ho tar kvelden, da vil jeg leke med ho.