Skravletråd September

Et sted må jo de være også. Men de får ikke være inne lenge om jeg finner de. Prøver å geleide de ut vennlig men bestemt. Ofte så må de nok bøte med livet disse stakkars 6- og 8 beine krypa.

Tar jeg dem dør de. Er mannen der frakter ham dem ut

Jeg søkte på en jobb på ahus. Fikk mail. Det stod "

Dette er en epost som går ut til samtlige søkere til stillingen som kjøkkenassistent på Ahus, 75% stilling.

Jeg er dessverre forsinket i ansettelses prosessen men de som er aktuelle til intervju vil bli kontaktet i begynnelsen
av neste uke.
Tusen takk for tålmodigheten deres"

Vil det si at jeg er en av de?? :D

Hoho vi vil helst ha hus. Leilighet funker også. Hallo dere skal jo komme på besøk neste sommer joo :D

Du er en av samtlige søkere antar jeg. ;)

Dette er en epost som går ut til samtlige søkere til stillingen som kjøkkenassistent på Ahus, 75% stilling.

Jeg er dessverre forsinket i ansettelses prosessen men de som er aktuelle til intervju vil bli kontaktet i begynnelsen
av neste uke.

Hoho vi vil helst ha hus. Leilighet funker også. Hallo dere skal jo komme på besøk neste sommer joo :D
Hihih. Hvem vet ;) håper de ringe deg jeg ;)
Jaa, vi kommer vi :D

Det er veldig sleipt! Ingen som har sagt ja til det. Ingen brev i posten. Ingen spørsmål om å godta. De har rett og slett godtatt for oss! Så det vanker en telefon til de imorgen! Avtalegiroen ble lett sletta!

Det tar du med BANKEN!

1)det er en avtale mellom deg og banken så det er i banken de sies opp uansett
2)BANKEN har ikke lov å opprette en slik avale med deg uten at du har godkjent den. Det er jo det som er hele poenget

av neste uke.

Kult det hadde vært noe for meg

Hehe! Jeg gjør noe rett etter at vesla har lagt seg. Syns ikke jeg skal drive med for mye den siste timen før ho tar kvelden, da vil jeg leke med ho.

Kan være lurt, spesielt om du ikke får kapasitet ellers i løpet av dagen. Her bruker jeg bare støvsuge og tømme oppvaskmaskinen omtrent, som samlet tar under 10 min :p

Back
Topp