Det ble litt ekstra gøy da jeg vant en premie på topp 100 AugustHehe. Gøy når man blir litt gira på innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble litt ekstra gøy da jeg vant en premie på topp 100 AugustHehe. Gøy når man blir litt gira på innlegg![]()
Må si jeg ble irritert da jeg hjalp gubben med å trekke en regning fra kontoen hans, bare for å se at Leger uten grenser har lagt seg selv inn som avtalegiro uten at gubben har bedt om det! Så de trekker beløp hver måned fra hans konto når ha. En gang noen måneder tilbake var grei å støtta de via bankkort når de var på runde her. Aldri mer at jeg gidder å være grei der.... Synes det var veldig slu gjort! Han duden spesifiserte at det kun var et engangsbeløp!
Mhm var detSå deilig![]()
Sover fortsattVåknet hun?
Han koser seg sikkert derHan ble 2 år 20. august
Og har veldig godt av å starte i barnehage nå merker jeg![]()
Mange gjør detHvem klipper gresset kl 22det var da fryktelig seint. Kunne ikke venta til dagen etter? Eller er det sånn super gress som vokser kjempe raskt
![]()
Det er veldig sleipt! Ingen som har sagt ja til det. Ingen brev i posten. Ingen spørsmål om å godta. De har rett og slett godtatt for oss! Så det vanker en telefon til de imorgen! Avtalegiroen ble lett sletta!Det er sleipt
Stemmer det jaEr det fotball igjen?!![]()
Mmmmmmmmmmm vafflerDu trenger ikke friste oss daaa![]()
Tydeligvis. Jeg trodde man selv måtte legge inn avtalegiro. Evt godkjenne første gang. Men neida, der lå det en.. Aktiv..Kan de bare gjøre sånn uten godkjenning? :O Dustinger...
Makan, så frekt!Må si jeg ble irritert da jeg hjalp gubben med å trekke en regning fra kontoen hans, bare for å se at Leger uten grenser har lagt seg selv inn som avtalegiro uten at gubben har bedt om det! Så de trekker beløp hver måned fra hans konto når ha. En gang noen måneder tilbake var grei å støtta de via bankkort når de var på runde her. Aldri mer at jeg gidder å være grei der.... Synes det var veldig slu gjort! Han duden spesifiserte at det kun var et engangsbeløp!
Kom hit daFår jeg og lyst på
Sci fiHvilken sjanger?![]()
Kjedelig kamp siden du er her igjen?Stemmer det ja
Har gått hjemme med han hele tiden, jaHan koser seg sikkert der
Deilig å gå hjemme med ham så lenge da, om det er det du har gjort?
Da er det ikke synd på hamHan har en flaske med farris bris, helt for seg selvliker ikke den smaken han valgte.
Er det ikke litt seint å klippe gress 22? Eller er det bare jeg som syns det er seint?Mange gjør det
TullekenguMmmmmmmmmmm vaffler
Ha ha ser det for megNå løper gubben rundt i boxer'n å jager en veps
"Ha deg ut din jævel, ut ut UT sa jeg, dritt veps"