Mannen her er også glad i mat og bakst, må nesten gjemme ting nederst i fryseren for at det skal vare lengst muligHer så må jeg bake sykt mye om jeg skal ha noe i frysen. Har en mann og en datter som er veldig glad i mat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her er også glad i mat og bakst, må nesten gjemme ting nederst i fryseren for at det skal vare lengst muligHer så må jeg bake sykt mye om jeg skal ha noe i frysen. Har en mann og en datter som er veldig glad i mat![]()
Jobber med sakenDa er bare å hive seg rundt
2
Så BraJobber med saken![]()
Det er like fintVet. Vanskelig å la vær
Neste mål: 3333
Tror ikke det skal være Farlig så lenge du ikke datt på magenHei. Vet ikke helt om dette er rette forumet å spørre i, men fant ikke noe annet heller . Klarte å falle i sta, sklei på noe jørme å datt på ræva! Fikk litt smerter i venstre side av magen etterpå. Er dette farlig ? Uke 16+6
Samme herGode og ha men elendig til husarbeid om jeg ikke maser![]()
Ronja er medVi durer på for å klare de 6000, hvor mange er med på å få opp litt fres? Vi har i alle fall 3,5 som har sagt de er med i "6000-tråden"
Ronja og vel?
Mhm det vil denTime will show![]()
Hahaha det er det jeg gjørMannen her er også glad i mat og bakst, må nesten gjemme ting nederst i fryseren for at det skal vare lengst mulig![]()
Det skal nok gå helt fintHei. Vet ikke helt om dette er rette forumet å spørre i, men fant ikke noe annet heller . Klarte å falle i sta, sklei på noe jørme å datt på ræva! Fikk litt smerter i venstre side av magen etterpå. Er dette farlig ? Uke 16+6
Merkelig nok gjør mannen det her også etterhvert.Hahaha det er det jeg gjørmen han finner det
![]()

Ikke alltid gøy å høre etterNei det vil jeg tro
Høres godt utMannen lager vafler![]()
Nei det sljønner jegIkke alltid gøy å høre etter![]()
Ja utrolig slitsomtIkke uvanlig det da. Men slitsomt.